Gå til innhold

Sniktitt: Far Cry 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuff å høre at de har tatt bort mutant delen. Det var noe av det som skapte far cry 1. Men sån er det jo når corporate-scum-fucks kjøper opp og gir ut titler uten å følge oppskriften som fansen likte. Skal se Fallout 3 blir ødelagt også. Men vi får se. Tror spillet blir fett uansett, bare synd de kaller det far cry 2 når det (så langt og i følge dem selv) ikke er far cry 2.

Lenke til kommentar

Det er smaksak, seff, men i vennekretsen min var det bare et par som spilte gjennom hele Far Cry. De fleste mistet interessen når det begynte å dukke opp gorillamennesker og lignende. Når jeg kjøper FPS så er det for skytingens skyld, ikke for å jage rundt melee fiender eller plugge 200 kuler i en kjøttklump med rakett-kaster som nekter å dø.

 

Det eneste monster FPS spillet jeg har likt var Half Life 2 (takla ikke engang 1nern), men nå skal det mye til for å ikke like et vidunder som HL2. Hm, og Serious Sam, fordi det er så useriøst og spinnvillt i coop :)

Lenke til kommentar

Utrolig deilig at de dropper mutant-delen, mye av interessen for det opprinnelige Far Cry forsvant da jeg kom til mutant områdene. Har liksom aldri vært helt fan av monsterspill, var blant annet på nippet til å gi opp Bioshock flere ganger av den grunnen.

Store realistiske spill som foregår i store åpne områder synes jeg bare er helt fantastisk. I det siste har jo absolutt alle skytespill som kommer ut skulle inneholde monstre eller aliens på en eller annen måte. Stort sett bare krigsspill som har spart oss for monstrene.

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar
Bra at de kutter mutantene og satser mer realistisk!

 

Men jeg har ikke troeen på at dette spillet vil holde noen god framerate på konsoll. De fleste spill sliter med dette virker det som :roll: Er veldig irriterende!

 

 

Blir en utfordring med konsollenes dårlige hardware dette ja .

Enda en som snakker stygt om konsoller

Hva hadde dere trodd om 360/PS3 skulle vise en grafikk som aldri har blitt vist før, skjerp dere da!

 

Jeg skal garantere att FarCry 2 vil bli ca high på konsoller, og det koster jo litt å ha en pc som tar high idag, har ihvertfall jeg opplevd

Lenke til kommentar
Litt skuff å høre at de har tatt bort mutant delen. Det var noe av det som skapte far cry 1. Men sån er det jo når corporate-scum-fucks kjøper opp og gir ut titler uten å følge oppskriften som fansen likte. Skal se Fallout 3 blir ødelagt også. Men vi får se. Tror spillet blir fett uansett, bare synd de kaller det far cry 2 når det (så langt og i følge dem selv) ikke er far cry 2.

 

Øøh. Mutantene i Far Cry ødela det som ellers ville ha vært en utmerket spillopplevelse. At de fjerner dem er ikke akkurat et resultat av at Ubisoft er "corporate-scum-fucks", det er fordi de lytter til kritikken Far Cry fikk. Og godt er det, siden CryTek går på trynet i mutant/alien/pewpew-fellen hver gang.

 

 

Ellers ser jeg veldig fram til Far Cry 2. Ser ut til å ha en del til felles med STALKER - minus muterte greier og radioaktive betongsarkofager - noe jeg ser på som utelukkende positivt. 8D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...