Gå til innhold

Samsung lanserer ny trykkskjermsmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nye telefonen ser ut til å være laget for å konkurrere mot telefoner som HTC Touch Diamond og Apples velkjente Iphone
Hvorfor er ikke SEs Xperia med på denne listen over supertelefoner?

 

Spennende at Samsung velger 3.2" WQVGA mot Diamonds 2.8" VGA og Xperias 3" WVGA. Det er ingen tvil om at Diamond og Xperia vil vinner på skarphet, men i900 kan gjøre det sterkt på batteritid og det er noe mange ser på.

Lenke til kommentar
Den nye telefonen ser ut til å være laget for å konkurrere mot telefoner som HTC Touch Diamond og Apples velkjente Iphone
Hvorfor er ikke SEs Xperia med på denne listen over supertelefoner?

 

Spennende at Samsung velger 3.2" WQVGA mot Diamonds 2.8" VGA og Xperias 3" WVGA. Det er ingen tvil om at Diamond og Xperia vil vinner på skarphet, men i900 kan gjøre det sterkt på batteritid og det er noe mange ser på.

 

Strålende, da slipper jeg kanskje å kjøpe iPhone for denne var virkelig lekker. Ser på VG at de skriver den ikke kommer før i november og da er jeg jo like langt, men stemmer juli er de sikret et salg.

Lenke til kommentar
Den nye telefonen ser ut til å være laget for å konkurrere mot telefoner som HTC Touch Diamond og Apples velkjente Iphone
Hvorfor er ikke SEs Xperia med på denne listen over supertelefoner?

 

Spennende at Samsung velger 3.2" WQVGA mot Diamonds 2.8" VGA og Xperias 3" WVGA. Det er ingen tvil om at Diamond og Xperia vil vinner på skarphet, men i900 kan gjøre det sterkt på batteritid og det er noe mange ser på.

 

Strålende, da slipper jeg kanskje å kjøpe iPhone for denne var virkelig lekker. Ser på VG at de skriver den ikke kommer før i november og da er jeg jo like langt, men stemmer juli er de sikret et salg.

Lenke til kommentar

Steike dette så bra ut! Fikk "plutselig" lyst på denne nå!

 

Jeg fant flere bilder av den. De kan dere se her.

 

Edit:

 

Fant ut hvilken prosessor som sitter i den. Det er intet mindre enn en Marvell PXA312 624 MHz prosessor. Når det gjelder RAM, så ligger denne på 128MB, og ROM'en på 256MB.

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Steike dette så bra ut! Fikk "plutselig" lyst på denne nå!

 

Jeg fant flere bilder av den. De kan dere se her.

 

Edit:

 

Fant ut hvilken prosessor som sitter i den. Det er intet mindre enn en Marvell PXA312 624 MHz prosessor. Når det gjelder RAM, så ligger denne på 128MB, og ROM'en på 256MB.

 

Processoren er jo herlig! MEN, RAM'n er alt for lite for fremtidens applikajsoner. Og oppløsningen er ALT for liten til en så stor skjerm. Synd, fordi denne hadde det meste av kvalifikiasjonene jeg stiller til en "drømme" telefon :p

Endret av Abba91
Lenke til kommentar

For å ta det der med ram.

Jeg hadde en htc touch før, den første utgaven. Den hadde jo kun 64 MB ram.

Det var et problem i begynnelsen. Men med litt firmware flash og tweaks så holdt det faktisk i massevis, det tok dagesvis før jeg var nede på et par MB, også kjørte jeg bare en liten fix som frigjorde minne som ikke var i bruk, så funka det fint.

 

At det altså skal være et problem med det dobbelte har jeg litt vanskelig for å tro...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...