Gå til innhold

Samsung i900. Gleder vi oss?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si oppløsningen er lav, bare fordi det finnes noen som har høyere... :)

Spørs om det kan hjelpe til med et par timer ekstra batteritid, hvem vet?

 

Jeg synes det er spennende at det begynner å komme WM-telefoner som iallefall har spesifikasjoner på kameraet på plass, så gjenstår det bare å se om de også faktisk tar gode bilder.

Tenker da på x1 og touch pro foruten i900.

 

Må ærlig innrømme at denne så herlig fristende ut.

Lenke til kommentar
Men 128MB RAM?

Det er lite, uansett hvordan en vrir og vender på det!

 

Helt enig!

 

Jeg er litt skeptisk til CPU'en, oppløsningen på skjermen og trykkskjermen. Nå som jeg har trykket og tafset på iPhone en stund nå, så fant jeg ut at min HTC Touch var.. ja.. ikke så.. dere skjønner..

 

Så skal jeg i det hele tatt vurdere denne så må jeg vite om skjermen er følsom nok.

 

Men ellers virker den som en veldig interessant telefon.

 

(Noen som vet hvorfor vi fortsatt kaller det for telefoner? Er vi ikke forbi dette? hehe)

Lenke til kommentar

ChristianW: Det er vel særs subjektivt. Syns Samsungen var bøttestygg og ekkel, men det er hva jeg føler.

 

Legg gjerne også merke til at OpenMoko har lagt ut CAD-filer av dekselet/skallet, så både du og alle andre står fritt til å designe sitt eget utseende og få dette produsert. Selv kjenner jeg en som har maskin for å frese ut slikt. :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri gått for freerunner så lenge den ser så ille ut. Men konseptet er meget bra.

 

Må nok si meg enig. Selve konseptet er jo genialt. Men det som stopper meg fra å skaffe meg den, er nettopp, designet.

 

Det er som alt annet, smak og behag.

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri gått for freerunner så lenge den ser så ille ut. Men konseptet er meget bra.

 

Må nok si meg enig. Selve konseptet er jo genialt. Men det som stopper meg fra å skaffe meg den, er nettopp, designet.

 

Det er som alt annet, smak og behag.

 

Som sagt står man fritt til å endre designet på Freerunner selv, da CAD-filene til dekselet/skallet ligger ute. Mye av poenget med akkurat det er at når både hardware og software er åpen fra før av, så kan like så greit dekselet også være det, slik at andre produsenter lettere kan lage nye mobiltelefoner. (Og at folk kan skaffe seg virkelig personlige telefoner, om de har interesse for slikt.) Enda et interessant aspekt av telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...