Gå til innhold

Sniktitt: Tom Clancy's Hawx (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heftig:D Jeg spiller Ace Combat 6 på Xbox 360 nå. Og det er ganske kult, en fin balanse mellom arkade og simulator. Håper Hawx plasserer seg midt mellom der også. Bra at du har maange forskjellige fly. Dette er noe jeg savner i Ace Combat 6, hvor man ha 15 fly eller noe.

Lenke til kommentar

hehe, er du klar over hvor gammelt designet på katten er?

 

og forresten:

http://gizmodo.com/394735/gigantic-lego-to...ady-to-take-off

 

hmm, uttale meg nok litt tidlig der, siden jeg hadde glemt at artikkelen nevner 50 fly fra eldre til fremtidige konsepter.

 

en hands-on på gamespot nevner vietnam og framover, noe som parkerer F-14 midt i lista. så ja, slett ikke umulig den gamle katten får prøvd seg enda en gang ;)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

vel, jeg trodde først dem bare kom til å ta med nyere fly. men som dem skal ha med fly helt tilbake til vietnamkrigen så er katten omtrent selvsagt.

om jeg ikke husker feil er designet fra 70-tallet og aktiv tjeneste 80-tallet. pokker og, den var jo bygget for en ting, og bare en ting. og det var å bære disse spinnville phoenix missilene til en halv million dollar stykket eller hva det nå var. den er egentlig ikke bygget for det en ser i top gun, det hadde dem andre fly til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...