Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg meldt meg på fotovandringen. Ruta er samma som Tomsi har valgt seg (Tøyen og Botanisk have). I tillegg så tenkte jeg kanskje å ta meg en liten tur ut i morgen etter jobb. Noen andre som har tid og anledning?

 

Hvor tenkte du å gå? Hvis været er ok tenkte jeg også å ta en runde rett fra jobb i morgen.

 

Fotovandringen er jeg litt usikker på om jeg melder meg på.

 

Henning

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så lenge været tillater det, så er jeg med! :)

 

Hadde også vert veldig takknemlig hvis noen kunne tatt noen bilder av meg og sykkelen med litt rustikk bakgrunn etc. Kanskje dette kunne vert en del av opplegget den dagen?

 

Jeg betaler selvsagt for de bildene jeg liker best og vil bruke videre.

 

Bildene vil kun bli brukt på web, som avatar/facebook etc. Samt at jeg kanskje kommer til å henge opp et bilde eller to på kontoret.

 

PS! Forutsetter at det blir lødag den 25. for jeg henter sykkelen mest sannsynlig den 24. på kvelden eller tidlig lørdag morgen :)

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

En photoshoot med deg og sykkelen høres artig ut. Hva tenker du når du sier "rustikk" ?

Jeg tenker en litt røff bakgrunn, ala rustne kraner, forfalte bygninger, gjerne litt tagging etc. Mørk og dyster stemning som får meg til å virke litt badass. (jeg er jo så snill ellers :w00t: )

 

"Urban" bli vel kanskje det riktige ordet...?

 

Sykkelen er sort matt med noen røde detaljer.

 

 

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Været ser foreløpig ikke veldig lovende ut, men det er jo lenge igjen og disse langtidsvarslene er ikke akkurat veldig nøyaktige...

 

Mulig jeg får med meg en til (eller kanskje flere) som kjører motorsykkel. Så kan vi jo ta noen bilder både stillestående og i fart evt. Avhengig av hva dere ønsker etc.

 

Men det forutsetter jo at dette er noe dere har lyst til. timene går fort og vi skal tross alt kjøre 10 mil hver vei i rundt 5 grader og DET er KALDT! Ja, selv om vi kler oss godt. :)

 

Nå vet ikke jeg om de andre er villige til å kjøpe bilder, men JEG kunne vertfall funnet på og kjøpt noen bilder hvis jeg liker dem. Alt kommer så klart ann på pris etc. så dette blir vi enige om på forhånd. Er uansett snakk om personlig bruk av bildene til web bruk og kanskje noen utskrifter til å henge opp hjemme på veggen. :)

 

Skal jeg høre med flere motorsyklister? Kan hende jeg får med meg en liten gjeng hvis dette er noe som dere kunne tenkt dere å være med på. Kanskje flere også vil kjøpe bildene...

 

Kan annonsere dette i en tråd på MCsiden.no og lufte forslaget.

 

Uansett så er dette værforbehold.

Lenke til kommentar

Vi har vedlikeholdshelg på jobben neste helg, så for min del avhenger det av hvor fort vi blir ferdig der. I utgangspunktet er jeg med fra ca. 16:00 og utover. Kan kanskje klare noe tidligere, men kan ikke love noe.

 

Det hadde dog vært dritkult å ta noen bilder av biker-Bjerknez (and the other bikers), og du skal slippe å betale et eneste øre for bildene du eventuelt ønsker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...