Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Busstoppet heter Mosesvingen vest. Inngangen til herligheten er rett over veien. De som har bil kan parkere hjemme hos meg, men da bør nok jeg vise meg frem. Det serveres ikke middag hos meg, men har tenkt å bake en kake i morgen. Er nok oppe før 1000 og ferdig til å gå ned på flyplassen.

 

Ser av programmet at det ikke starter før kl. 1100 med ordtlige fly. Fra 1000 er det modellfly.

http://flydagen.no/program/2013/Flydagen_2013_program.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo storbesøk fra Trondheimen til helgen - HelenaN og RandiA tar seg en tur til Tigerstaden og da må vi ha et skikkelig treff.

 

Treffet må være på søndag, da RandiA er på bokshow hele lørdagen.

 

Vi som var på treff i går, snakket litt om hvor, og da kom Folkemuseumet på Bygdøy opp som et forslag. Dette ble foreslått ovenfor damene på tur, men de nevnte at der hadde de vært før, og en potensiell ulempe med stedet er at hvis det er mange folk der, så kan det være vanskelig å kombinere det fotografiske med sosiale.

 

Og da kom det opp et ønske om Ingens Gate og Blå. Noe jeg synes er en god ide - de har jo malt om en del siden sist, så mye av graffitien/kunsten er ny. Det har jo kommet en Mathall og en del nye bygg i området også. Så vi har nok å finne på.

 

Jeg tror at Egertorget er et greit sted å møtes; f.eks. kl. 14:00 - da kan vi gå Møllergata og få med oss litt "street" på veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...