Gå til innhold

Test: Terratec Noxon Iradio for Ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du verden. Har man en "jailbroken" iPhone + en hvilken som helst iPhone-høyttaler kommer man definitivt mye lenger enn med denne saken. For 2000 kroner får man omtrent en iPod HIFI.

 

Hvis du skal kjøpe en iphone i tillegg blir det jo atskillig mye dyrere.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Leste kanskje ikke artikkelen skikkelig, men kan man ikke få tilgang til en mappe med musikk på datamaskinen vha. det apparatet? Det må til for at jeg skal fatte interesse.

 

Virket ellers som om det er mye som kan forbedres. Kanskje jeg venter litt på en mer avansert modell.

Lenke til kommentar

- Står ingenting om hvilke formater den kan avspille. Kunne vært nevnt i artikkelen.

- iPod funksjonalitet er penger ut av vinduet for min del.

- Hvis den ikke kan spille filer rett fra egen Tversity el. så er den verdiløs.

 

Altfor dyr til å være så "begrenset".

 

EDIT:

 

Støtter AAC+, Støtter MP3, Støtter WMA

Jeg gir meg over at ingen snart støtter FLAC i produktene sine. Det lages kun produkter for den hverdagslige Harry.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Leste kanskje ikke artikkelen skikkelig, men kan man ikke få tilgang til en mappe med musikk på datamaskinen vha. det apparatet? Det må til for at jeg skal fatte interesse.

 

Virket ellers som om det er mye som kan forbedres. Kanskje jeg venter litt på en mer avansert modell.

ja

Lenke til kommentar
Du verden. Har man en "jailbroken" iPhone + en hvilken som helst iPhone-høyttaler kommer man definitivt mye lenger enn med denne saken. For 2000 kroner får man omtrent en iPod HIFI.

 

Hvis du skal kjøpe en iphone i tillegg blir det jo atskillig mye dyrere.

 

Tja, omtrent bittelitt dyrere enn om du skal kjøpe en iPod i tillegg? Men jeg fatter poenget. Har man iPod er denne fin, og har man iPhone bør man gå for noe annet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...