Gå til innhold

Asus slipper mini-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Multimedia er et teit uttrykk. Det betydde noe når de fleste PCene ikke hadde ordentlig lyd- og skjermkort. Er det noen PCer i dag som ikke har multimedia-støtte?

Vil heller ikke akkurat si at det virker som en "underholdningsmaskin". Kan man spille nye spill på den?

Går ut i fra at de med underholdning mener video og internett.

Lenke til kommentar

Whaaaaat? De har jo Eee ...

Men er vell egentlig til å for å markere og vise at mini/ultraportable PC-er kan de. Jeg var bare liek "whaat teh fuck liksom, ikke større enn hånden min" :p

Og lurer på om noen klarer å slå Asus i verdens minst mini pc. Blir det noe mindre så mener jeg det blir mer eller mindre ubrukelig.

Lenke til kommentar
Mac Mini veier 1,31 kg så den er noen år unna å være den minste mini PCen.

 

Dersom denne fra Asus har intern strømforsyning så vil den nok veie mindre og være mindre enn mac mini + strømforsyning.

 

Jeg sier ikke at denne har intern strømforsyning, men det er hvertfall en mulig forklaring...

 

 

EDIT: Glem det, denne har også ekstern strømforsyning... :p

Endret av oyvindne
Lenke til kommentar
Høyere vekt = kvalitet, sier vi i Hi-Fi-verdenen.

Ekstern PSU er glimrende! Da kan jeg gjemme PSU-delen og bare ha selve boksen synlig.

Hvis man er ute etter tower kan man jo bare la være å kommentere slike artikler.

Det må da være lov å ytre en meing. Bare fordi du ikke vil ha intern strøm i en mini-pc, kan det godt være andre som ønsker det. Store forskjellen hadde det ikke blitt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...