Gå til innhold

Nintendo Channel ute nå (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å se at det japanske markedet prøver å utvikle seg på noen av områdene de henger ganske langt bak på - i dette tilfellet; internett. Når Xbox 360 ble lansert i 2005 var det mulig å laste ned demoer og trailere fra dag én, men så er jo 360 en amerikansk konsoll og derfor en del fokus på internett pga. Xbox Live.

 

PSN til PS3 er vel ganske mye bedre enn internettet til PS2, mens Wii vel er det den svakeste konsollen når det gjelder (spilling over) internett. Det ser ut til at 360 har og kommer til å ha den beste nettjenesten denne generasjonen, så får vi håpe at de to japanske konkurrentene jobber enda mer på denne fronten til neste generasjons konsoller.

Lenke til kommentar

Er bare til å konstatere at Wii er på steinaldernivå når det gjelder internett. Forstår ikke at de ikke satser like mye som Sony og Microsoft på dette her....

 

Og jeg håper den japaneren som laget bakgrunnsmusikken i Wii Shoppen får en snarlig død :). Herregud, jeg klarer ikke være inne der i mer enn et minutt...

Lenke til kommentar

Glad for at jeg kunne slå av lyden på musikken til den videoen som blir avspilt om og om igjen i bakgrunnen. Minte meg litt om tv-shop. Ellers så var det ikke så mye annet som interesserte meg her bortsett fra DS-demoer. Det fleste som har tilgang til nett på pc, trenger vel ikke det som er her?

Lenke til kommentar
Det fleste som har tilgang til nett på pc, trenger vel ikke det som er her?

 

Hvis du kan laste ned demoer til Wii og DS fra internett på PC-en din, så trenger du kanskje ikke Nintendo Channel, nei. Men er det mulig da? Jeg kan i hvertfall ikke laste ned demoer til Xbox 360 fra PC-en, så jeg er glad for at jeg har den muligheten på Xbox Live.

Lenke til kommentar
Det fleste som har tilgang til nett på pc, trenger vel ikke det som er her?

 

Hvis du kan laste ned demoer til Wii og DS fra internett på PC-en din, så trenger du kanskje ikke Nintendo Channel, nei. Men er det mulig da? Jeg kan i hvertfall ikke laste ned demoer til Xbox 360 fra PC-en, så jeg er glad for at jeg har den muligheten på Xbox Live.

Nå mente jeg det andre som var der. Kanalen forteller om hvert eneste wii spill som kommer ut og som finnes, og viser filmer. Dette har ihvertfall ikke jeg noe behov for. Som sagt likte jeg demoer til DS, men det spørs om det i det hele tatt kommer til å være mulig å laste ned Wii demoer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...