Gå til innhold

Dell med Eee-lignende PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
morro å se at flere og flere satser på U-land prosjekter. Men for min del ser det ut til at det er større intresse og salg i I-land :p

 

Det er nok betydelig interesse for disse i land som ligger mellom U-land/I-land, f.eks. mange Sør-Amerikanske og Asiatiske land. Potensialet er nok også betydelig i tidligere Øst-Europa.

Lenke til kommentar
Dell har hvertfall skjønt at utseende også har noe å si, noe Acer tydeligvis har misforstått litt med sitt forsøk Aspire One.

Men, som nevnt flere andre steder inne i internett, hvorfor går Dell på nok en tastatur-blemme med det oppsettet. Ikke akkurat touch-vennlig.

 

Tja… jeg har fysisk tatt på og testet en Acer Aspire One, og kan ikke si at den akkurat var plaget av dårlig utseende. Må vel heller si at det er ett av produktene som Acer har laget som faktisk ser bra ut.

 

Jeg har alltid sagt at jeg ikke tar i mot en Acer PC om den så blir kastet etter meg, men med Acer Aspire One så kan det faktisk hende jeg må svelge den kamelen….. Den ser mye bedre ut i virkeligheten en på bildene.

Lenke til kommentar

Kan ikke være så imponert. Enter: Psion 5!

 

(klikkbart bilde)

 

240px-Psion_5mx_17o06.jpg

 

 

De har hatt elleve år på å dytte inn noe mer enn 16MB minne og 36MHz ARM-prosessor, så jeg er ikke sånn veldig overrasket over størrelsen. Faktisk lett litt etter en moderne erstatter til min egen 5mx, så dette kan jo bli moro, om den kommer ut for salg i Norge.

 

PS: En Psion 5(mx) kostet i 1999 godt og vel 5000 kr. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Dell har hvertfall skjønt at utseende også har noe å si, noe Acer tydeligvis har misforstått litt med sitt forsøk Aspire One.

Men, som nevnt flere andre steder inne i internett, hvorfor går Dell på nok en tastatur-blemme med det oppsettet. Ikke akkurat touch-vennlig.

 

 

Hei. Jeg har en Acer Aspire 5920G og den er det meget bra utseende utvendig, men jeg synest den kunne ha vert svart/grå mørk innvendig,(sånn lignende HP maskinene). Men at Acer Aspire One ikke har utseende med seg, synest jeg er feil, jeg har en bekjent som har ei sånn og den ser jo Flott ut. Men så er det jo det derre da med Flash Hard-Disk. Jeg har kjøpt meg en MSI WIND 100 med 10" Skjerm og 80GB harddisk og Win-XP mm. Synest for min del at MSI'en er et bra valg og så er det jo den som har fått best kriterier av denne typen maskiner på nett av brukere som har vert borti alle desse små kjekke sakene. Men må også få si at jeg er ny innpå Tek.no og syns at det er mye nyttig å finne innpå her når det gjelder data og anna. Kjøp Dere den maskina Dere synest best om. Men må bare si at utenom liten skjerm, for ei utrolig kjekk lita, snerten og lett maskin Acer Aspire One og MSI'en er å ta med sg rundt omkring. Og sikkert også dem andre i samme kategori. Kos Dere Alle.

post-166892-1218926502_thumb.jpg

post-166892-1218926523_thumb.jpg

Endret av kip445
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...