Gå til innhold

«Revolusjonerende» partner i Prince of Persia (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AI'en BØR være sykt bra. Jeg vil ikke sitte barnevakt for en NPC.

 

Du tenker på Army of Two?

 

Men er det så veldig revolusjonerende med en dust som følger etter deg og later som om han gjør noe? Synes vi har plenty med sånne...

 

 

Synes også dere skal ha hele artikkelen i første post, så oss med dumme brannmurer kan lese nyhetene

 

Jobber faktisk som it ansvarlig på skole, men har samme restriksjoner :thumbdown:

(driver bare med sånt i død-perioder og lunsj... Har ikke sååå dårlig arbeidsmoral!)

Lenke til kommentar
Ubisoft forteller at figuren hennes er inspirert av Elisabeth Swann fra Pirates of the Caribbean, Padmé Amidala fra Star Wars og Arwen fra Ringenes Herre.

 

Vil ikke tenke på hvor mange av geeksa som griste til trusene sine når de leste den setningen der.

Lenke til kommentar
Jobber faktisk som it ansvarlig på skole, men har samme restriksjoner :thumbdown:

(driver bare med sånt i død-perioder og lunsj... Har ikke sååå dårlig arbeidsmoral!)

 

Da er du vel streng tatt lærling og ikke IT-ansvarlig? :p

 

Faktisk ikke... Er IT-ansvarlig. Kan masse data, gått IKT driftsfag, men fullførte ikke alle fagene pga fravær, men tar det opp nå som privatist. Men hos oss er det ikke så krevende oppgaver, server og det mer avanserte stæsjet styres sentralt i kommunen, så er bare fiksing av maskiner og brukerstøtte det går i. Pluss smågreier jeg finner på selv :thumbup:

 

Back on topic: Har nå lest artikkelen, og står ved det jeg skrev tidligere... Ikke noe nytt, og AI har en tendens til å bli hypet litt høyere enn den er. Me thinks!

Lenke til kommentar
Fantastisk at de dropper tidskontrollen! Det var noe av det verste i de andre spillene.

 

Jeg tipper du liker å skille deg ut, ja. Med et knappe bugs og timing, var det lett å dø. Jeg kan ikke forstå en enklere løsning i hjelpe spilleren, sånn at man har en real sjangse til å overleve. Du må si ifra hvis du finner en anmeldelse av noen PoP spill og se om vedkommende klagde på tidskontrollen! Lykke til å lete!

Endret av bloodllines
Lenke til kommentar

PoP uten tidskontroll? :cry: De kunne heller ha utvidet den. Nå går de bort fra noe som gjør PoP til PoP, det mener nå jeg. Sånn ca. annethvert spill i dag har en eller annen slags form for mindre vellykket "KI-partner". Hvis jeg hadde fått noen timer på meg med litt idemyldring, så skulle jeg klart å komme opp med noen gode ideer for gameplay med heftig bruk av tidsstyring, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Kommer til å bli et lite tap... :hm: Syns det var genialt å kunne sakke ned tiden, spole tilbake i tid, sakke ned fiendene så du kunne bli verdens raskeste ninja ( :ph34r: ), var liksom litt annerledes fra andre spill mener da jeg :wee: Men det kan selvfølgelig bli bra med en allie(?) så lenge de greier å gjøre AI'en bra nok :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...