Gå til innhold

Med kjøling i fokus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser nesten ut som om de prøver å plagiere Antec sine 900 og 1200 kabinetter...

Sikler forresten etter en test av Antec 1200 :dribble:

 

Du kom meg i forkjøpet gitt. Mon tro om ikke Antec burde reagere litt, for det første jeg tenkte var at "her har HW slurvet med valg av bilde"....

 

Sikkert et pent og flott kabinett. Ser ut til at man kan plassere noen radiatorer under toppen der, dobbelrad tilog med. Hvilket burde åpne for svært gode kjøleløsninger for gamere som overklokker.

Lenke til kommentar
Uff så stygt. Og lydnivået kan nok heller ikke være noe å skryte av. Men for all del; smaken er som baken.

Det er da bare å fjerne viftene eller koble de til en viftestyring. Mulig LED-belysninga i viftene ikke funker som den skal da, men hvem bryr seg.

Selvfølgelig vis går det an å koble til en viftestyring. Men kabinettet har såvidt jeg kan se ingen støydemping, og har generelt et design som sier ytelse>>støydemping. Hvis man vil ha så lave temperaturer som mulig og uansett sitter med hodetelefoner med aktiv støydemping og samtidig liker LED-vifter, er det sikkert et godt kabinett.

 

Jeg tror mange av de som kjøper kabinett som dette kjøper det nettopp fordi de liker utseendet og det har god kjøling, men "glemmer" hvor mye viftene støyer, og at innvendige vifter støyer (og harddisker?) mye mer enn de ville gjort i et annet kabinett.

 

For all del, det kan jo være dette kabinettet er bedre enn andre med rimelig likt utseende, og i så fall ville jeg blitt positivt overrasket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skal ha nytt kabinett nå.. Det står mellom Dette, Armor+ og Antec 1200

 

Hva mener dere jeg brude gå for?

 

 

I fokus: Design, Kjøling, støy og 3.5 plasser.

 

Design er noe du må se på selv, og velge.

På kjølingfronten tror jeg Antec 1200 vinner.

Støy har jeg aldri hatt peiling på.

Antec 1200 har 9 interne 3.5" plasser til harddisker og 3 eksterne 5,25" plasser. I tilleg kommer den med en adapter til en av de eksterne 5,25" plassene, slik at man kan gjøre den om til 3.5"...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...