Gå til innhold

Sniktitt: Littlebigplanet (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe for jævlig til dette spillet!

 

Men de punktene du kritiserer er nok noe de jobber med, og på alpha-nivå skal man vel ikke forvente alt, det er jo bare en tidling verson som "fungerer".

 

Men det med humør-systemet, er ikke det med retningsknappene? Er det jeg har hørt og lest i andre previews omkring. Trykk en gang for litt glad, en gang til for ganske glad og en gang til for kjempeglad før det går tilbake til litt glad og tilsvarende for sint, trist og nervøs.

 

Men ellers så er vel dette den mest kritiske forhåndsomtalen jeg har sett til nå...

Lenke til kommentar
Men de punktene du kritiserer er nok noe de jobber med, og på alpha-nivå skal man vel ikke forvente alt, det er jo bare en tidling verson som "fungerer".

 

Men det med humør-systemet, er ikke det med retningsknappene? Er det jeg har hørt og lest i andre previews omkring. Trykk en gang for litt glad, en gang til for ganske glad og en gang til for kjempeglad før det går tilbake til litt glad og tilsvarende for sint, trist og nervøs.

 

Det trodde jeg også :hmm:

 

Men, jeg kommer garantert til å kjøpe dette spillet :) Bare digger å leke meg med å bygge ting, og spesielt når de er fysiske som i dette spillet :)

Lenke til kommentar

Hørtes litt ut som utviklerene var litt på hæla hvis de har holdt på i åresvis og kun sitter på en usplepen aplha noen måneder før slipp..

 

Jeg har i alle fall trua, dette tiltalte meg fra første klipp jeg så for lenge siden. Kan kanskje sammenligne det bittelitt med Trackmania, hvor brukergenererte baner igrunn er det som holder spillet levende. Får håpe det blir noe av den samme suksessen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...