Gå til innhold

Feil i NOD32-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk opp melding om at Adobe Reader 8 kanskje var et virus i går.

I dag hadde maskinen hengt seg, og den hengte seg enda en gang etter omstart.

 

FinFin artikkel. Nå vet jeg årsaken. :)

 

 

Edit: Jeg har foresten oppdatering 3125 nå ser jeg.

Det beviser jo bare hvor flinke de er til å komme med oppdateringer. ;)

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Vær klar over at du gjør dette på egen risiko. Hardware.no fraskriver seg alt ansvar i tilfelle det skulle oppstå problemer etter sletting av filene.

 

Nææææh? Hva med å få dette som en del av avtalen når man blir medlem av hardware.no og ikke skremme folk med ting som antageligvis er funnet på lifehacker.com. Ingen av de store sidene som har denne advarselen.

 

 

adobe burde være badware da

alså de messer med MBR

 

og ja ALLE antivirus har hatt false postiv, ikke noe nytt

 

Ikke i det hele tatt. Se bare på hvor mange ganger spybot er "oppdaget" som "virus". Tror nok at de sikter inn på ett miljø hvor folk er dumme nok til å kjøpe programmer.

Lenke til kommentar
opplevde denne feilen i går.. vista at dama hadde vært på maskinen min og når eg kom hjem sto det melding om virus.. så hun fikk huden full i går! ooooopppppppppsssssssss!

 

Hahaha! :p

 

Får be ho fint om unnskyldning no... :!:

 

Omtrent det der skjedde med meg og ein gong... :innocent: Eg hadde eit antivirusprogram (som forresten var heilt på trynet... :hrm: ) på ein gammal data som hengte seg opp heile tida. (Huskar ikkje eingong kva programmet heitte... :hm: Det er ganske lenge sidan no.) Og ein gong søstera mi skulle sjekke mailen sin kom det opp ei melding om virus. Og eg kjefta og banna og kom alle slags truslar til ho. Dagen etter la eg merke til den egentlige feilen, men eg har aldri sagt det til ho :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...