Gå til innhold

Stor oppdatering for Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut. Kommer til å børste støvet av ArmA-DVDene til helga. BI var helt enormt flinke til å støtte Flashpoint med gratis stuff lenge etter release. Fint å se at de fortsetter med dette i ArmA også.

 

ArmA har dessverre ikke klart å engasjere meg like mye som Flashpoint, men ser veldig fram til ArmA2.

Lenke til kommentar

Synd at ArmA var så buggy i starten. Hadde sikkert spilt det ennå om det ikke hadde vært for de tekniske problemene. Konseptet og tanken bak står til en 6'er, mens gjennomføringen dessverre bare har vært en svak 2'er.

 

Må vel lete fram DVD-n og se om det er spillbart nå.

Lenke til kommentar
Må vel lete fram DVD-n og se om det er spillbart nå.

 

For å være ærlig så er det nok ikke så stor forskjell, performancen har blitt bedre, og noen våpen lagt til, men pathfindingen til AI er fremdeles den samme dårlige. Likte du det ikke før så tviler jeg på at du vil like det nå.

Lenke til kommentar

Håper det nå blir mulig å spille spillet på en maskin med 4GB eller mer ram ja. Har selv latt være å kjøpe spillet pga dette og den manglende kompabiliteten med Vista 64 bits. Men nå skal jeg absolutt titte mer på spillet. Kanskje jeg blir nødt til å innstallere Vista igjen i tillegg til Linux.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...