Gå til innhold

Anmeldelse: Hooked On: Creatures of the Deep (N-Gage)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"The best mobile graphics to date"? Ikke narr meg til å le. Finnes PDA telefoner med hardware akselerasjon av grafikk og spill som gruser det der lett :p

 

Det er godt mulig, men bare så det er sagt så er skjermbildene her på siden ikke like bra som de er i spillet. Grunnen er at oppløsningen er feil, de er strekte og veldig pikslete her på siden. Det ser veldig bra ut på mobilen.

 

Jeg synest definitivt at spillet er verdt de 80 kronene, utrolig greit å ha på litt lengre reiser når en er lei av både musikk og film (dessuten kan man jo høre sin egen musikk mens man spiller) :) men som sagt, litt ensformig om man spiller mye av gangen.

Lenke til kommentar
Tror nesten jeg må få kjøpt dette spillet :) . Hvordan betaler man egentlig?

Du laster ned og betaler i N-gage programet på telefonen. Du kan enten belaste telefonregning/kontantkort eller betale med kort (visa, mastercard og en til jegb ikke husker).

Sjekk n-gage.com hvis du vil vite mer :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror nesten jeg må få kjøpt dette spillet :) . Hvordan betaler man egentlig?

Du laster ned og betaler i N-gage programet på telefonen. Du kan enten belaste telefonregning/kontantkort eller betale med kort (visa, mastercard og en til jegb ikke husker).

Sjekk n-gage.com hvis du vil vite mer :thumbup:

Takk for svar :) . Litt rart at du registrerte deg 26/11 2007 og dette er ditt første innlegg.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
"The best mobile graphics to date"? Ikke narr meg til å le. Finnes PDA telefoner med hardware akselerasjon av grafikk og spill som gruser det der lett :p

Kom gjerne med noen eksempler. Det er ihvertfall noe av det beste jeg har sett av spill på telefon ihvertfall. Det ser strøkent ut på min N82 :)

Lenke til kommentar
"The best mobile graphics to date"? Ikke narr meg til å le. Finnes PDA telefoner med hardware akselerasjon av grafikk og spill som gruser det der lett :p

Kom gjerne med noen eksempler. Det er ihvertfall noe av det beste jeg har sett av spill på telefon ihvertfall. Det ser strøkent ut på min N82 :)

 

hva med Quake 3 for eksempel? Krever en helvetes til pda, da. :p Tomb Raider kjører også på windows mobile. Gammelt er det, men så kjører det også på veldig gamle telefoner. Hooked On ser ut som en bunke sprites. Fine, ja, men avansert grafikk, nei.

Endret av Wartorn
Lenke til kommentar
"The best mobile graphics to date"? Ikke narr meg til å le. Finnes PDA telefoner med hardware akselerasjon av grafikk og spill som gruser det der lett :p

Kom gjerne med noen eksempler. Det er ihvertfall noe av det beste jeg har sett av spill på telefon ihvertfall. Det ser strøkent ut på min N82 :)

 

hva med Quake 3 for eksempel? Krever en helvetes til pda, da. :p

Sikker på at det ikke er fake?

Lenke til kommentar
Ja.

Så du har bevis? Hvor er de i så fall?

 

Hadde du giddet å sjekke litt rundt selv (bl.a. et søk på google), så kunne du funnet dette ut lett selv. Finnes video av det f.eks.

 

Til Nonsens; Ok, greit, en helt flat overflate til vannet og en halv sfære til skybox. (Samme teknologi som Nostradamus spillet bruker, vil jeg tro).

Lenke til kommentar
en helt flat overflate til vannet og en halv sfære til skybox.

Eh. Nei.

 

Vannet 'lever' og er slettes ikke en flat overflate. Bølger og sånn vettu.

 

Langt mer avansert rent grafisk-teknisk enn f.eks. Q3 som jo er et veldig gammeldags spill.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...