Gå til innhold

– Kun uker unna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel nærmest bekreftede rykter om ekte GPS og kamera i front, i tillegg til super-3G. Ny prosessor har det vel også vært snakk om. Alt er nok ikke avslørt ennå.

 

Jeg har følgt intenst med på Iphone nyhetene den siste måneden, men har alrdi hørt om noe kamera i front og super-3G. Og at det nærmest er bekreftet er enda mindre sansylig. Har du noen kilder å refere til? Det som alt tyder på er at Iphone vil ha 3G, noen hackere har funnet en av og på funksjon for 3G i den nye 2.0 Firmware. Synes det er rart at det ikke ble tatt med i nyheten...

Lenke til kommentar
passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet?

Kjøpe den med abonnement og hacke den ;) .

 

 

men hvordan blir det da? må jeg betale de månedlige utgiftene på abonnementet da? og hvordan får jeg gjort det når jeg ikke er amerikansk statsborger?

Lenke til kommentar
passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet?

Kjøpe den med abonnement og hacke den ;) .

 

 

men hvordan blir det da? må jeg betale de månedlige utgiftene på abonnementet da? og hvordan får jeg gjort det når jeg ikke er amerikansk statsborger?

Er ikke helt sikker. Får nesten spørre noen som har kjøpt Iphone ;) .

Lenke til kommentar
passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet?

Kjøpe den med abonnement og hacke den ;) .

 

 

men hvordan blir det da? må jeg betale de månedlige utgiftene på abonnementet da? og hvordan får jeg gjort det når jeg ikke er amerikansk statsborger?

 

Når du kjøper en iPhone så får du AT&T SIM-kortet med. Men du aktiverer den ikke i butikken. Du kan kaste SIM-kortet, ta ditt eget kort i, og hacke den. That's it.

Lenke til kommentar

Bildet i itavisen så bra ut da, synes den som er nå er litt for stor og klumpete...De burde kansje ornde en "jente" variant :p

 

For de som lurer hvordan det funker med abo, så var jeg på Applestore i USA og kjøpte 2 stk. Fikk ikke med noe sim kort eller noe. Den er bare låst til AT&T, og det hacker man bare.

 

Så vidt jeg har fått med meg så er alle apple ansatte blitt oppfordret til å ikke ta feri i perioden 15.juni til 12.juli pga forventet økt pågang. Det samme ble gjort i fjor da iPhone ble lansert.

Endret av -mon-
Lenke til kommentar

Det er rimelig sikkert at versjon 2 av Iphone har 3G med kapasitet opp mot 7.2 Mbit, det vil si HSDPA (kilde: Mobil magasinet, mai 08). Ellers har den også en noe bedret prosessor, men lite tyder på at det er noe spesiel forandring i menyene. Om den har GPS er per idag bare spekulasjoner. Jeg mener at om det skal bli noe blest ut av en Apple lansering, så må det en GPS til på Iphone for at noen i det hele tatt skal heve et øyenbryn. At de lanserer en 3G versjon av Iphone er ingen stor lansering. Alt går bare litt raskere enn med edge (som forsåvidt har bredere dekning enn 3G). Har Iphonen ingen GPS er det heller ingen stor lansering. Da melker de bare videre på en oppgradert versjon og selger videre i bøtter og spann til gadgetfriks, men det er vel slik markedsanalytikerne har funnet ut at man skal tjene penger. Kommer vel en ny iphone til neste år med GPS ;).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...