Gå til innhold

Sniktitt: Killzone 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Killzone blir noen stor konkurrent for Halo, eller vice versa, siden fåtall av kundene har begge konsoller og dermed måtte velge mellom de. Og om de har råd, har de sikkert råd til begge.

 

Så bra ut tho, kanskje stikke til en kompis å prøve det når det kommer ut.

Lenke til kommentar

Historien høres litt kopi ut:

 

– Killzone 2 finner sted på Helghast-planeten. Denne gangen forsvarer du ikke jorden, men bringer konflikten til deres dørstokk.

 

Kan lett oversettes til:

 

– Quake 4 finner sted på Strog planeten. Denne gangen forsvarer du ikke jorden, men bringer konflikten til deres dørstokk.

 

Det med å åpne ventilen med Sixaixsen høres og ut som en replikat av Metroid Prime: Corruption's system for å aktivere diverse switcher.

 

Cover systemet er og kommet i vinden og hadde vært interesangt om det ikke hadde vært brukt flere ganger før i andre spill.

 

Beklager folkens, men Killzone 2, som skulle være det beste gamere kunne få, høres ut for min del som et spill med veldig lite nytt annet enn kanskje grafikk.

Lenke til kommentar
Tror ikke Killzone blir noen stor konkurrent for Halo, eller vice versa, siden fåtall av kundene har begge konsoller og dermed måtte velge mellom de. Og om de har råd, har de sikkert råd til begge.

 

Makes sense! :p

 

Får vel presisere da, om de har råd til begge konsoller har de sikkert også råd til å kjøpe begge spillene. Begge spill er tross alt stor titler på hver sin konsoll og i samme sjanger. Om man liker FPS og ikke har noe nevneverdig imot noen av de tidligere spillene ville det virke rart å ikke kjøpe begge.

Lenke til kommentar

"Som helhet virker ikke spillet særlig imponerende"

 

Att en spill ser utrolig rått ut (eks. Heavenly Sword) og lyser av heftigt av grafikk er ikke nok for å skape en klassiker, men utviklerne av Killzone 2 har fortsatt en del mnd på seg til å fremvise mere en en grafisk lekkerbisken, for min del håper jeg de tar seg veldig godt tid på gameplay og online mulighetene uten disse to vill den ikke nå Halo opp til knærne engang.

Lenke til kommentar

hmm.. nå ble jeg nesten litt deppa her. Dette spillet er en stor grunn til hvorfor jeg kjøpte min PS3 :hmm: Håper de trekker ett par kaniner opp av hatten etter hvert her.. Ellers får jeg satse på Resistance 2 som jeg gleder meg som en unge til på bakgrunn av nr1 :w00t:

 

Edit: Nei vettuhva? Tok en titt på traileren i artikkelen og vips så var jeg gira igjen :wee:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

jaja...flopper dette sammen med dei andre ps3 "stor" ekslusivene som lair, Heavnly sword tru..

 

hadde ikkje sjokkert meg vertfall..har på ein måte gitt opp det der sony pisspreiket..;)

 

masse som må justerest i dette spillet for att det ska bli ein nokonlunde opplevelse,men er jo nokre måneda att enda då..:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...