Gå til innhold

Kulturo: Abrams tviler på ny Cloverfield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, dette lover bra. Han gidder ikke fullføre verdens mest forvirrende historie, og lager heller en helt ny en som sikkert ikke blir noe bedre. :roll: For min del var cloverfield en fiasko - et svært viktig element av film glemt bort: Historie.

 

Slik cloverfield historien var kan jeg oppsummere den i tre ord. Kjærlighet, leting, forvirring. Yay. Tror jeg skal holde meg unna denne mannen i fremtiden.

 

Fælt så negativ jeg ble nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Virker som om dette er en film som man enten hater eller elsker.

Har ikke sett mange som har likegyldige meninger om filmen i alle fall. Jeg er av de som elsket/likte den svært godt. Den trenger ingen story eller bakgrunn for det som skjer.

Forvirringen passet godt inn og det blir overlatt til fantasien hva som egentlig har skjedd. Men jeg tror også at en eventuell oppfølger kan ødelegge litt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Virker som om dette er en film som man enten hater eller elsker.

Har ikke sett mange som har likegyldige meninger om filmen i alle fall. Jeg er av de som elsket/likte den svært godt. Den trenger ingen story eller bakgrunn for det som skjer.

Forvirringen passet godt inn og det blir overlatt til fantasien hva som egentlig har skjedd. Men jeg tror også at en eventuell oppfølger kan ødelegge litt.

Meget enig med hva Egilanso sier her, jeg også elsket filmen fordi man kan bruke sin egen fantasi på hva som har skjedd og hva som skjedde til slutt. Kommer aldri til å tro at en oppfølger kan bli bra. I Cloverfield skal du sitte igjen med en litt forvirret følelse og likevel følt at du har sett nok

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...