Gå til innhold

Pristesten - sommeren 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasket meg litt at Datakjeden klarte å plassere seg over Komplett på den listen, da Datakjeden har fysiske utsalgssteder og i all hovedsak bruker Norek som leverandør. I praksis har jeg alltid regnet med at Datakjeden vil ha Kompletts priser med noen få prosent påslag, men her viser Datakjeden seg som billigere... :hmm:

 

Får heller ikke hentet ned PDF her.

Lenke til kommentar

litt morro å se netshop.no faktisk har tilbud på Intel Core 2 Duo E8400 boxed og den er dyrere enn de biligste butikkene som ikke har den på tilbud.

Det er vell også en grunn til at netshop har kommet seg opp.

Uansett skal netshop ha at de kanskje er bilige på en del. Men siden har en tendens til å være særdeles treg, samt at den bryter sammen i tide og utide :/ når man leter etter produkter og når man skal til å betale....

 

Uansett har jeg handlet mest hos amentio, gode priser også har jeg aldri hatt problemer med servicen. Litt svartid på kundeservicen men i forhold til tregt å få svar med veldig rask oppklaring i saken er dette ett stort pluss framfor rask svar men rotete og treg saksbehandling, der du som regel må ringe verden rundt for at det skal skje no...

 

Komplett er en av europas største netthandeler, Men likevell så dårligst på pris! O.o

Lenke til kommentar

Blir jo alltid litt tilfeldigheter hvem som vinner en slik kåring. Noen har tilbud på gitte varer, mens andre har ikke. Amentio kommer som regel øverst på listen i prisguiden også, så at de kom billigst ut totalt er ingen bombe.

 

Ellers er det vel vanskelig å finne produkter alle leverandører har inne skulle en tro?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...