Gå til innhold

Mer World of Warcraft i 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna skammye penger de jævlene tjener! OMG 500 mill i måneden... det er pokker meg 6 milliarder kroner i året det.

 

 

Rettere sagt, de har 3 milliarder kroner i overskudd i året...'

 

 

Gleder meg til dette her.

 

The Burning Crusade var meget bra,

 

håper denne holder samme nivå.

 

Du er på bærtur... Burning Crusade har ødelagt wow, og jeg håper at de klarer å komme seg tilbake etter det sparket i ballene...

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Mon tro om de slipper det tidligere enn planlagt pga AoC.

 

Blizzard slipper vel ikke ting før de er ferdige gjør de det da? Men skulle ikke forundre meg om de har timet denne nyheten opp mot AoC, og det er jo bra da det er ett tegn på at de faktisk er litt redd for hva FC har å by på.

Lenke til kommentar
Gleder meg til dette her.

 

The Burning Crusade var meget bra,

 

håper denne holder samme nivå.

 

Du er på bærtur... Burning Crusade har ødelagt wow.

Deg om det.

Jeg synes også at TBC var en ganske bra tilleggspakke, og håper denne er like bra, om ikke bedre. Blir spennende å se hvordan Death Knight passer inn med de klassene vi allerede har, og jeg gleder meg til å utforske en ny og ukjent plass.

Lenke til kommentar

At de får inn så mye penger at de klarer og gå i pluss med 250Mill hver mnd er jo utrolig bra gjort.

 

 

Mon tro om de slipper det tidligere enn planlagt pga AoC.

 

Nei det tror jeg ikke. Blizz slipper aldri ut ting før de er ferdige. Men at kan ha bestemt seg for og konsentrere seg mer om WOTLK er vell ikke umulig. Warhammer og AoC er jo store konkurrenter til WoW og selvsagt deres nye utvidelsespakke. Så for demns egen del kan det nok være en smart ting og få det ut fortest mulig.

Lenke til kommentar
Warhammer og AoC er jo store konkurrenter til WoW og selvsagt deres nye utvidelsespakke. Så for demns egen del kan det nok være en smart ting og få det ut fortest mulig.

 

Det blir litt som å si at Dr. Pepper og RC Cola er store konkurrenter til Coca Cola Company. Visse steder er de nok like populære, men på verdensbasis er det ikke tvil hvem som er størst ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...