Gå til innhold

Sony Ericsson sliter i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan også være at mesteparten av mobilene deres har mer eller mindre vært de samme de siste årene og folk ikke føler trang til ny mobil når den gamle duger like mye. bare en teori...

 

Eller som artikkelen sier, en generell nedgang i mobilmarkedet i Europa, og en forflytning over til u-land, der SE har få modeller i markede.

Lenke til kommentar

Kan ærlig innrømme at jeg foretrekker SE, men når Nokia gang på gang lanserer telefoner som har bedre specs enn SE sine så mister jeg litt motet. Har en K800i og venter på en SE telefon som kan matche Nokia N82.

 

Jeg vil ha en telefon som har bedre kamera enn K800, med wlan og GPS, men ser ikke ut som de klarer å putte det inn i én telefon. I stedet for deler de opp teknologien og putter noe i en telefon og noe annet i en annen. :thumbdown:

Endret av sitelux
Lenke til kommentar
Kan ærlig innrømme at jeg foretrekker SE, men når Nokia gang på gang lanserer telefoner som har bedre specs enn SE sine så mister jeg litt motet. Har en K800i og venter på en SE telefon som kan matche Nokia N82.

 

Jeg vil ha en telefon som har bedre kamera enn K800, med wlan og GPS, men ser ikke ut som de klarer å putte det inn i én telefon. I stedet for deler de opp teknologien og putter noe i en telefon og noe annet i en annen. :thumbdown:

Er jo bare å kjøpe en Nokia N82 da :) . Selv bryr jeg meg ikke om merke, men hvordan telefonen er.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...