Gå til innhold

Nå kan du få Diamond-tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iflg. brukeren gullum i samme tråden er denne installasjonen tatt fra en testversjon av rom'en (altså operativsystem-installasjonen, enkelt forklart), og har dermed kun engelsk og italiensk språk. Det arbeids på spreng for å ordne det med norsk språk, samt mange andre.

 

Ta en kikk her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2198374 for mer info. Har så langt ikke prøvd ut dette selv, men siden det står norske ord på screenshots'ene han viser mistenker jeg at gullum er norsk og at norsk språk burde fungere delvis.

 

ouch Diamond keyboard all are working with xt9

Touch Diamond keypad only english and italian are working

Touch Diamond qwerty eng & ita are working with xt9 the others are working but no xt9

Lenke til kommentar

Litt bemerkelsesverdi at Amobil.no faktisk henviser til piratkopierte og hjemmelagede ROM/deler av ROM-versjoner.

 

litt på kanten spør du meg

 

Det bryter jo faktsik med både Microsoft og HTCs lisensavtaler å ta ut deler av en ROM-versjon for å modifisere den og bruke den på andre modeller

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Hello, jeg test dette fine tastaturet, men som sagt over så har det en masse mangler, og det ødlegger en del av systemet som er der fra før. Men det jeg lurer på nå er om det er noen som har fått til å avinnstalere dette? fordi nå har jeg prøvd å avinstallere via pcen i activsync, og på den innebygde fjern programmer, men begge to bare henger seg, så nå lurer jeg på om det er noen andre her som har noen ider om hvordan man kan fjerne det? (mulig dette blir litt feilposting)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...