Gå til innhold

3000 ringeminutter fra Talkmore


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja, nå begynner det å ligne noe. Dette vurderes sterkt! Skulle bare hatt noen gratis-SMS i måneden, nå. :D

 

Edit: Utenlandsprisene til Talkmore var heller ikke avskrekkende. 1,89p/m i Sverige/Finland/Island/Danmark og 2,89 i EU etter hva jeg kan se. Og 2,99 i Japan av alle ting.

Endret av OML
Lenke til kommentar

Dette er den riktige veien å gå i forhold til MTU og Onecalls sine lavpris-segmenter, som det bare finnes trøbbel med.

 

EDIT:

 

Min anbefaling:

 

Hvis SMS, MMS og MSN er viktig for deg burde du gå for Telenor Djuice Nonstop eller Netcom Freetext.

 

Hvis ringeminutter og taletid er viktig for deg, burde du velge å gå for Talkmore Fastpris.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Kansje dette er ett prøveprosjekt fra telenor sin side? :) Sende først Talkmore på bølgen, for så å hoppe på den selv etter å ha finpusset å sett hva som trengs.

 

Nei lite med prøveprosjekt. På bedriftsmarkedet har dette tilbudet eksistert i minst to måneder. NetCom som var først ute med fastpris-konseptet.

Lenke til kommentar
Se der ja, nå begynner det å ligne noe. Dette vurderes sterkt! Skulle bare hatt noen gratis-SMS i måneden, nå. :D

Hvorfor bruker du ikke bare OneCall? Gratis ringeminutter og SMS i mnden.

 

Jeg vil ha i både pose og sekk, slik som MTU har, med ubegrenset (3000 minutter er ubegrenset nok) ringetid, men gjerne de 200 SMSene gratis også. Når man først betaler 400 i måneden, mener jeg.

 

Edit: Skulle hoppet på MTU i dag om så var, om jeg var helt sikker på at problemene de har hatt er borte ...

Endret av OML
Lenke til kommentar

Tilbudet til MTU er ganske bra hvis det ikke hadde hatt så mye problemer. har ikke MTU ett sykt dårlig nett a? har hørt at de kun har i noen byer? :thumbdown: stemmer det?

 

Tror Talkmore sitt fast tilbud er det første på Telenor nettet.. :thumbup:

 

Med den dårlige servicen de har på onecall tok jeg anbefaling fra venner hoppet jeg på Talkmore bølgen og bestilte igår.. tvi tvi.. :new_woot:

Lenke til kommentar
Tilbudet til MTU er ganske bra hvis det ikke hadde hatt så mye problemer. har ikke MTU ett sykt dårlig nett a? har hørt at de kun har i noen byer? :thumbdown: stemmer det?

 

Tror Talkmore sitt fast tilbud er det første på Telenor nettet.. :thumbup:

 

Med den dårlige servicen de har på onecall tok jeg anbefaling fra venner hoppet jeg på Talkmore bølgen og bestilte igår.. tvi tvi.. :new_woot:

 

MTU kundene roamer på Telenor sitt nett om de ikke er innenfor dekning av MTU sitt eget nett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...