Gå til innhold

Opera lanserer ny Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet vil du bli tilbudt den versjonen som passer best til din telefon. Støtter den signert Opera Mini, skal du automatisk få det når du laster ned fra http://mini.opera.com/ - sett at man laster ned med telefonen selvsagt.

 

Fordelen med signerte bygg er at man kan sette tillatelser som gir Opera Mini tilgang til filsystemet etc. Man skal kunne få tilgang også med usignerte bygg, men får da spørsmål fra telefonen i tide og utide.

 

I tillegg til på forsiden, kan du også liste (og organisere) lagrede sider fra 'Bokmerker' i menyen.

Lenke til kommentar

Høres rart ut. Avinstallerte du den forrige versjonen du lastet ned før du forsøkte å laste ned? Hvis ikke, så forsøker du i praksis å oppgradere, og man ikke oppgradere en usignert versjon med en signert.

 

Nei, pr nå kan man ikke laste ned signerte bygg via PC.

Lenke til kommentar

Én skrivefeil bare; "I tillegg kan du nå søke etter ord og setninger i nettsider du har åpne." Forfatteren mente nok "åpnet" eller "åpna".

 

Ellers er Opera 4.1 mye raskere enn 4.0. Bruker selv beta-versjonen, signed. Signed-versjonen gjør at man slipper å bekrefte at man vil på internett hver gang man åpner programmet. Ganske hendig :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke installert noe som helst via wap. Alle er "ugyldige".

 

Jeg har også lasted ned de signerte filene til PC-en ved å la firefox utgi seg for å være n95. Heller ikke disse jad-filene vil n95'en min installere.

 

Det må være noe med sertifikatene min n95 ikke godtar.. Why???

Lenke til kommentar
Jeg får ikke installert noe som helst via wap. Alle er "ugyldige".

 

Jeg har også lasted ned de signerte filene til PC-en ved å la firefox utgi seg for å være n95. Heller ikke disse jad-filene vil n95'en min installere.

 

Det må være noe med sertifikatene min n95 ikke godtar.. Why???

Leit problem som jeg såvidt har sett selv. Om jeg skal gjette, vil jeg tro problemet ligger i atdet ligger igjen rester fra den gamle installeringen i filsystemet på telefonen din. Ergo vil en reset sannsynligvis løse problemet ditt (trykk *#7370# etterfulgt av sikkerhetskode for reset), men det sletter også alt på telefonen. Noe som selvsagt er uheldig.

 

Husk hvertfall å kopier ut innhold fra telefonen før du forsøker en reset. Jeg er usikker på om en sikkerhetskopi til minnekort vil være nok, da man i verste fall også gjenoppretter problemet også ved gjenoppretting. Uansett er nok en sikkerhetskopi til minnekort verdt et forsøk, da det er ganske smertfritt å både resette og gjenopprette dagens telefoner. Tør dog ikke love at det vil hjelpe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...