Gå til innhold

Sniktitt: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rareware har vært helt elendige etter overgangen. Når "Grabbed by the Ghoulies" kom så skjønte jeg at noe hadde skjedd, senere ble forhåpningene mine knust av Perfect Dark: Zero. De har mistet nesten alle de som er verdige å kalle spilldesignere, og består av et middelmådig team utviklere. Rareware har alltid vært hemmelighetsfulle med informasjon, men føler at de ikke har noen grunn til å være det lenger etter alle de direkte elendige titlene som har kommet i det siste. Viva Pinata var kanskje over gjennomsnittet, men MILEVIS fra ekte Rare-kvalitet.

 

Jeg tør ikke håpe på dette spillet, jeg orker ikke å bli skuffet igjen.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar

Åh! alle minnene som strømmer inn i hodet mitt akkurat nå! ^^

Dette var virkelig en god nyhet å få så seint på kvelden :!:

Nevnte i en anna tråd når det var diskusjon om hva MS ville gjøre med overskuddet av konsoller de hadde solgt, da var det noen som skrev at de håpte på at de ville støtte Rareware. Videre sa jeg at et nytt Banjo Kazooie hadde virkelig gjort seg... neimen, snakker vi om sola som skinner :D

Lenke til kommentar
Microsoft og Xbox? Hva med Wii? Ps3? :(

 

Hei. Mens du sov beveget spillverden seg noen hakk videre. Rare er nå eid av MS, Valve har bantes i kirka og velger kun å støtte X360 og PC, Duke Nukem Forever er fremdeles ikke ferdig og EA fortsetter å sluke utviklere.

 

Anyway.

 

Da jeg så første bilde tenkte jeg "OK, hva med Gruntilda". Lese videre, fikk svar på at joda, hun er fremdeles hovedskurk. Så tenkte jeg "Jaha, hva med jigsaw puzzle biter", lese litt til og der var de og. Så tenkte jeg "men AHA, hvor er Mumbo Jumbo" og litt lengere ned var han og.

 

Så da er grunnelementene bevart, man har Banjo, den fjærkledde munnrappe komikeren på ryggen, en skurk å ta seg av og en hjelper på veien. Alt kled i Rar(e) humor. Er det nødvendig å si at jeg er en liten smule ivrig etter å få fingrene i dette spillet?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som kommer til prisguiden når jeg trykker på et par av bildene?

 

Uansett. Banjo-Tooie hadde samme problem som DK64. Det ble altfor mye å holde styr på. Både i innsamling og skills. Banjo-Kazooie synes jeg var mye bedre balansert. Jeg ble rett og slett sliten av å spille de to nevnte. Forhåpentligvis blir BK3 lik eneren. Mye mer fokus på selve innsamlingen av puslebiter og viktige quest-items, enn "ting og tang" man ikke helt trenger. Mario ble for enkelt igjen. Det var kun stjerner + sjef.

Lenke til kommentar

Gears of War kan ta seg en bolle, dette er mitt game of the year! Skytespill med blog og gørr er vel så bra, men når man har muligheten til å spille ett skikkelig godt plattformspill! Banjo Tooie har via emulatorer gjort sin jobb her i huset, så gleder jeg meg latterlig mye til BK: N&B! :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...