Gå til innhold

Blogg: Unikt spilleksperiment (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig god artikkel du har skrevet der, Joachim. Måten du skreiv på gav meg utruleg lyst til å prøve spelet, men på ei anna side virker det som om det er eit spel eg aldri hadde orka å spele igjennom. Kanskje eg kan prøve demoen og sjå om eg liker det.

 

Eg fann systemkrav på wikipedia, KnewtFan:

Pentium III/Athlon 800 MHz, 384 MB RAM, 3D-accelerator with 32 MB memory, 1.8 GB HDD

 

Ein ting eg stussa litt på var dette:

"Pathologic foregår sannsynligvis rundt århundreskiftet, så her er det ingen biler.".

Du tenker vel på hundreårsskiftet mellom 1800 og 1900, men det forrige hundreårsskiftet var jo mellom 1900 og 2000. Kanskje ikkje så viktig, men eg ville nemne det. ;)

Lenke til kommentar

Har dette spillet selv, men har dessverre ikke spilt det så mye. Men det lille jeg spilte satte et godt inntrykk og atmosfæren var upåklagelig. Jeg hadde lovt meg selv og gi spillet en ny sjanse, og denne bloggen stadfestet at det er på tide at jeg gjør akkurat det.

 

Edit : Fant en butikk på nett som hadde det inn, men var litt stiv pris. Du finner det også ny og brukt på amazon.co.uk.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Edit : Fant en butikk på nett som hadde det inn, men var litt stiv pris. Du finner det også ny og brukt på amazon.co.uk.

ååh fy fan 22 pund uten frakt?! Tror jeg venter til noen norske butikker muligens får det inn :p

 

Dette er ikke et nytt spill, det ble sluppet i 2005, så tviler sterkt på at det plutselig dukker opp i norske butikker nå.

 

Så og si alle nettbutikker jeg sjekket som hadde det listet var tom for det, så det beste alternativet hvis du vil ha spillet fysisk er nok amazon.co.uk.

Lenke til kommentar

Du velger et våpen ved å trykke i, velge våpenkategorien og velge et våpen der.

 

Skal du byttehandle med NPC-er må du sørge for at verdien av det du gir og det du får er helt lik, og så trykke på bekreft-knappen.

 

Ang "århundreskiftet" - har rettet det nå. Kanskje et tegn på at jeg begynner å bli gammel. :)

Lenke til kommentar
Pathologic er et av de mest interessante spillene jeg har opplevd.

 

 

 

Les mer

 

BOOOORING, spilte ca 1 time og ble lei som faen.

Alt formye gåing fram og tilbake, å alt forlite DREPING.

Endt med at jeg stak kniven i alt som rørte på seg bar for å ha noe og gjøre...

 

Dette er tydeligvis ikke spillet for deg, gå tilbake til hjernedøde shooters du. :whistle:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...