Gå til innhold

Kulturo: Dropper Transformers, drar til museet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Transformers trenger ikke denne tassen her. Neste film håper jeg blir full fokus på roboter og mye mindre på mennesker, så den tørre humoren hans er det godt å få slippe, hadde gjerne sett at dem droppa Shia fra neste også.

 

Gi meg Megan Fox og masse Transformers, så snakker vi.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Transformers trenger ikke denne tassen her. Neste film håper jeg blir full fokus på roboter og mye mindre på mennesker, så den tørre humoren hans er det godt å få slippe, hadde gjerne sett at dem droppa Shia fra neste også.

 

Gi meg Megan Fox og masse Transformers, så snakker vi.

 

Bedre med tørr humor enn den fjollete humoren i Transformers 1 ihvertfall ;)

 

AtW

Lenke til kommentar

Hva skulle det være godt for? Nesten alle transformersene er jo funny sidekicks fra før. Dvs, man skjønner når skaperne tror de er morsomme. At de i det hele tatt har tenkt tanken på å ansette en feit skrikefyr bekrefter alle bange anelser. Faen, for noen dustemikler, og de skal liksom ivareta barndomsminnene mine?

Lenke til kommentar

Glad han ikke er med i filmen. Trenger ikke flere skuespillere enn de som var med i originalen (men dropp blondina og chubby). Mer fokus på roboter er det jeg vil ha. Og jeg håper jeg kan transformers til et barn igjen i 2'eren. Hadde god sans for humoren i den første. :)

Lenke til kommentar

Dette ser jeg ikke på et problem i det hele tatt :) Fortsett med Shia, men ton ned karakteren hans (blir litt masete, se iRobot, Disturbia, Transformers så skjønnere noen kanksje hva jeg mener. Men vi får se hvordan han gjør seg i Indiana Jones...)

 

Blir forøvrig spennende og se hva som blir neste plot i Night at the Musuem, og spørs om det ikke er Ricky Gervais som redder film nr2 også, sett at han skal være med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...