Gå til innhold

Burnout Paradise til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Tipper den blir en überdårlig port vi får. Men alltid flott med bilspill til PC. Skulle ønske vi kunne få Forza Motorsport og. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Trege loadetider??? Du har en loading helt på startet og et par sekunder når du velger ny bil. Veeeeldig mye å syte over...

 

Dessuten, tro det eller ei, maskinen de kjører Burnout på for øyeblikket bruker DX9! Gode nyheter for oss som synes Vista er like imponerende som en kukake!

Lenke til kommentar
Kjempebra, men PC platformen begynner å ligne mer og mer på ett toalett for XBOX 360 :p

 

Heh, ironisk nok så har ikke jeg x360 fordi nesten hele spillbiblioteket fåes på PC i bedre kvalitet :) Men uansett hvem man mener er best og ikke best, jeg ser på det som en fordel i seg selv at det er flere kryssplattform-spill, ihvertfall "den veien" iogmed at kontrollmulighetene på PC er mer felksible slipper man å endre spillene for å gjøre de mer "PC-kompatible" mens det har vært noen uheldige episoder der "PC-spill" har blitt "konsollifisert"

 

AtW

Lenke til kommentar

Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagn

Men loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 ;)

Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!!

 

Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagn

Men loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 ;)

Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!!

 

Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt..

 

Jeg har ikke sagt det er konsoll sin feil at "spillet suger". Burnout er et spill som egner seg godt for konsoll. Men det er eksempler på typiske "PC-spill" som har blitt dårligere fordi de skulle tilpasses konsoll i samme slengen Deus Ex 2 feks. Burnout er vel ikke noe spesiell i forhold til andre spill i så måte, man får greit en PC til 5-6k som er like kraftig/kraftigere enn konsollene, om det er burnout eller noe annet man vil spille.

 

AtW

Lenke til kommentar
Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagn

Men loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 ;)

Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!!

 

Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt..

 

Jeg har ikke sagt det er konsoll sin feil at "spillet suger". Burnout er et spill som egner seg godt for konsoll. Men det er eksempler på typiske "PC-spill" som har blitt dårligere fordi de skulle tilpasses konsoll i samme slengen Deus Ex 2 feks. Burnout er vel ikke noe spesiell i forhold til andre spill i så måte, man får greit en PC til 5-6k som er like kraftig/kraftigere enn konsollene, om det er burnout eller noe annet man vil spille.

 

AtW

 

Haha jeg måtte få en latter av man kan ha en pc til 5k og er bedre enn konsoller.

Og en pc til 5k idag holder ikke 1 år engang ;)

Da må jeg si en ting til da, en jeg kjenner sitter med en pc til 7k og klarer for eks bare Gears Of War på medium 1024x648 i oppløsning, pcen ble kjøpt i 2006

Det er ikke imponerende i det hele tatt

 

Men bilspill skal spilles på konsoller, og medium i Gears på pc er langt ifra finere enn Gears Of War til 360 med HDTV som er omtrent billigere enn ett skjermkort

Lenke til kommentar
Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagn

Men loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 ;)

Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!!

 

Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt..

 

Jeg har ikke sagt det er konsoll sin feil at "spillet suger". Burnout er et spill som egner seg godt for konsoll. Men det er eksempler på typiske "PC-spill" som har blitt dårligere fordi de skulle tilpasses konsoll i samme slengen Deus Ex 2 feks. Burnout er vel ikke noe spesiell i forhold til andre spill i så måte, man får greit en PC til 5-6k som er like kraftig/kraftigere enn konsollene, om det er burnout eller noe annet man vil spille.

 

AtW

 

Haha jeg måtte få en latter av man kan ha en pc til 5k og er bedre enn konsoller.

Og en pc til 5k idag holder ikke 1 år engang ;)

Da må jeg si en ting til da, en jeg kjenner sitter med en pc til 7k og klarer for eks bare Gears Of War på medium 1024x648 i oppløsning, pcen ble kjøpt i 2006

Det er ikke imponerende i det hele tatt

 

Men bilspill skal spilles på konsoller, og medium i Gears på pc er langt ifra finere enn Gears Of War til 360 med HDTV som er omtrent billigere enn ett skjermkort

 

Jeg kan glatt bygge en PC til 40k som ikke klarer å kjøre GoW i det hele tatt. Jeg forutsetter selvsagt at folk bygger den for spillytelese, ikke at det bare er en random PC. En PC i prisklassen vi snakker om holder glatt i over et år, om man da ikke har en underlig definisjon av "holder". Uansett er dette litt på siden av temaet, poenget er at med noen unntak, så er det uansett en fordel at titler kommer ut på flere format.

 

AtW

Lenke til kommentar
Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt..

1. Så du laptopen spillet ble kjørt på? 2 år gammel laptop med 2 GB Ram er ikke akkurat det monsteret du forventer.

2. Det er ikke selve spillet som kjører i 60FPS, det kjører så fort tilgjengelig maskin-kraft tillater. Denne "konstant 60FPS"-greia er bare tull. Hvor mange konsoll-spill har Console med mulighet for FPS-visning?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...