Gå til innhold

Doom 4 annonsert (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir forhåpentligvis bra dette, men forventer og håper på litt mer enn bare skremming av monster som kommer rundt hjørnet og er i trynet ditt før du vet ordet av det fordi du har ei latterlig liten lommelykt. Gleder meg til å spille det i stua med ordentlig surround og stor tv ei sein høstnatt. :D

Lenke til kommentar

Tipper\håper på høsten 2009, og ja får håpe det blir bedre enn 3'ern. Plus mye mer grotesk og visuelt, f.eks ikke fiender som bare forsviner i løse lufta etter de er blitt drept. Mener å huske 1'ern eller 2'ern var til og med bedre på det på tross av laber grafikk på den tida. Kombiner det med litt sof effekter good historie og noe bedre\eller mer variert skremmsels taktikk enn bare plutselig datt og plutselig ditt rundt hjørne.

 

Og ja når jeg snakker om finder som forsvinner så selføleglig heller ikke finder som bare teleporterer inn. Ihvertfall ikke så mye.

Lenke til kommentar

Min opplevelse av Doom 3:

 

10 min spilling:

 

Brrr, jeg hører noe i veggene. OH SHIT! En demon jævel i veggen.

 

30 min spilling:

 

Jeg hører noe i veggene, å nei en demon.

 

1 time spilling:

 

Tipper der kommer en demon ut av veggen. Yup, der var han. Plaff.

 

Doom 3 var for forutsigbart, kjedelig og brukte paletten svart alt for mye i fargespekteret. Det var kanskje skummelt i starten men etter bare litt tid i spillet forsvant alt.

 

Håper de gjør noe nytt med Doom 4 og gjør det 10 hakk bedre enn Doom 3. For Doom 3 var en tech demo, ikke noe annet.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...