Gå til innhold

Nytt Prince of Persia avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet har for lite informasjon til at den blir released i Jul, blir sannsynligivs forlyttet til 2009 kan en tenkest.

 

For håpe de gjør en glimrende jobb med 1v1 da, ble litt skuffet over det valget, men skal ikke tvile på at det blir bra.

Endret av Eccer
Lenke til kommentar

Leste om det i Edge i går. Den grafiske stilen som ligner Street Fighter IV var spesielt interessant. Dessuten er det godt å høre at de jobber med akrobatiske puzzles igjen, noe som jeg hemmelig håpte man skulle legge inn i Assassin's Creed (men det ble det jo ikke noe av, vet vi) så det er bra de får det med her.

 

Jeg er dog litt redd for om en åpen spillverden er det riktige for Prince of Persia, men det får tiden vise.

Lenke til kommentar

Errol Flynn ble nevnt som en inspirasjon og da var jeg ganske solgt. Den mannens fekteegenskaper i filmer som Robin Hood er legendarisk. Langt stiligere enn det meste nytt Hollywood presser ut :)

 

Har kost meg med Prince of Persia siden det første kom ut for gudene vite hvor mange år siden. Synd det ikke kommer til Wii, men får kose meg med det på PC da.

Lenke til kommentar
Errol Flynn ble nevnt som en inspirasjon og da var jeg ganske solgt. Den mannens fekteegenskaper i filmer som Robin Hood er legendarisk. Langt stiligere enn det meste nytt Hollywood presser ut :)

 

Har kost meg med Prince of Persia siden det første kom ut for gudene vite hvor mange år siden. Synd det ikke kommer til Wii, men får kose meg med det på PC da.

 

Hadde vel uansett blitt endel teknisk dårligere på Wii, liker selv tanken på at det blir litt mer 1 vs 1 som på de gamle variantene. Likte forsåvidt både POP1 og 2 ganske bra (selv om toeren virkelig var diabolsk vanskelig)

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...