Gå til innhold

3dmark Vantage sliter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må alltid regne med litt problemer i en såpass stor endring som Vantage er.

 

Har tenkt å kjøpe en versjon når jeg bygger ny pc... SÅFREMT DE FJERNER REKLAMEN.

Ikke svarte om jeg betaler for reklame.

Reklamen gjør at du bare må betale 100,- og ikke 750,- for å dekke utviklingskostnadene.
Lenke til kommentar
Jeg planlegger å kjøpe Avansert-versjonen, til 20 dollar. Hva er forskjellen på den og professional-versjonen til 500 dollar?

Det er hvo rmange tester du kan kjøre.

 

Om du bare skal submitte scores, holder basic.

 

Tillat med å sitere HW:

 

Basic-versjon for 6,95 dollar.

Avansert-versjon som kan kjøre alle tester. Pris: 19,95 dollar.

Professional-versjon til kommersielt bruk. Pris: 495 dollar.

 

Hva er egentlig forskjellen på disse, kan man bare kjøre noen tester på basic-versjonen f.eks?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Basic versjonen kan man bruke hvor mange ganger man vil, men den er lukket på en grafikkinstilling. I Avansert versjon, så kan du stille på grafikkinstillingene. Hvis jeg ikke tar helt feil.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe en versjon når jeg bygger ny pc... SÅFREMT DE FJERNER REKLAMEN.

Ikke svarte om jeg betaler for reklame.

Reklamen gjør at du bare må betale 100,- og ikke 750,- for å dekke utviklingskostnadene.

Det er vel en rimelig grov overdrivelse. For at 3DMark skal gidde å selge noe 650 kroner billigere ved å ha reklame i det så må de tjene inn de 650 kronene (eller mer) på annet vis. Det gjør de via reklame. Reklamen må altså koste andre selskaper minst 650 kroner. La oss si 700 kr for å ikke ta for hardt i. For at andre selskaper skal gidde å reklamere for så mye penger må det bety minst 700 kroner i estimerte økte inntekter på grunn av reklamen. Litt høyde for risiko må de også ta. La oss ta forsiktig i og si at de bør øke de estimerte inntektene med minst 750 kroner for å gidde å reklamere. Siden spill koster en del å utvikle, trykke opp DVD'er, manualer, distribuere, selge, moms og andre avgifter så kan vi regne med at butikkene rundt i verden må selge spile for ganske mye mer. La oss si 1500 kr for at selskapet skal sitte igjen med 750 kr økte inntekter. Dvs. at reklamen må ha en effekt som gir i gjennomsnitt minst 1500 kr i økt omsetning av spill per lisens av 3DMark, for at det skal lønne seg for selskapene å reklamere i 3DMark. Er det noen som tror reklamen i gjennomsnitt har så stor effekt?

Lenke til kommentar

Ja berre se på hvor mye penger piratebay vasser i pga reklame inntekter.

 

Jeg planlegger å kjøpe Avansert-versjonen, til 20 dollar. Hva er forskjellen på den og professional-versjonen til 500 dollar?

Det er hvo rmange tester du kan kjøre.

 

Om du bare skal submitte scores, holder basic.

 

Tillat med å sitere HW:

 

Basic-versjon for 6,95 dollar.

Avansert-versjon som kan kjøre alle tester. Pris: 19,95 dollar.

Professional-versjon til kommersielt bruk. Pris: 495 dollar.

 

Hva er egentlig forskjellen på disse, kan man bare kjøre noen tester på basic-versjonen f.eks?

 

Du mangler feature tester så ikke medvirker på scoren din i fra basic til avansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...