Gå til innhold

Her er de nye mai-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først inntok Wii Fit Gamer.no

Nå inntar Samsug Amobil.no med min personlige trener og kaloribrenner og drit.

Hvor skal jeg hjemme meg for treningshysteriet?

 

Selv vil jeg helst ha musikkmobil, men KM500 så klumpete ut og FLIPPtelefon fra SE? Jeg venter heller til jul. Den flipptelefonen skal jeg se grundig på før jeg anskaffer noe så banalt.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

hva er det som skjer om dagen.. virker som det er VM i å stappe mest mulig bullshit man egentlig ikke trenger inn i en mobiltelefon, og i tillegg skal det komme nye telefoner hver måned? ser frem til økonomi krisa med stor glede, da vil det ikke lenger være marked for mobiltelefoner med boksåpner og hårføner og wtf!!!!

Lenke til kommentar
hehe, det led lyset er vel egentlig ment som ett billig alternativ til blits men men ;)

å nei du..

 

jeg bruker nokia e65 som ringetelefon, men hver gang jeg skal skru pc under skrivebordet, er det å slå på k750i :p

 

(yes, har rotet vekk ledlykten min)

 

regner med geotagging blir det nye hotte i år/neste år.

Endret av DaButcher
Lenke til kommentar
hehe, det led lyset er vel egentlig ment som ett billig alternativ til blits men men ;)
tenkte selvfølgelig på telefoner som nokia 1200 med lommelyktfunksjon i toppen av telefonen ;)

 

ah, da blir det noe annet ja :D

 

hva er det som skjer om dagen.. virker som det er VM i å stappe mest mulig bullshit man egentlig ikke trenger inn i en mobiltelefon, og i tillegg skal det komme nye telefoner hver måned? ser frem til økonomi krisa med stor glede, da vil det ikke lenger være marked for mobiltelefoner med boksåpner og hårføner og wtf!!!!

 

flaskeåpner hadde vært tingen. har sett så mange mobiler bli misbrukt som det at det er på overtid det blir en faktisk funksjon ;)

Lenke til kommentar
hva er det som skjer om dagen.. virker som det er VM i å stappe mest mulig bullshit man egentlig ikke trenger inn i en mobiltelefon, og i tillegg skal det komme nye telefoner hver måned? ser frem til økonomi krisa med stor glede, da vil det ikke lenger være marked for mobiltelefoner med boksåpner og hårføner og wtf!!!!

 

 

Det var da fælt for hårsår vi var i dag da, hva så om de stapper alt mulig inn i mobilen? er ingen som har sagt at du trenger å kjøpe ny telefon heller da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...