Gå til innhold

Diablo 3 under utvikling? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikkje forundra meg om dei faktisk annonserte D3, men trur ikkje det blir i år.

 

Hordane av fans er der enda, så eit nytt spel kjem absolutt til å bli verdsatt minst like mykje som SC2 kjem til å bli.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Et nytt diablo kunne jeg gitt MYE for å ha spilt! Håper bare ikke at de tar navnet og lager et crappy spill dersom det kommer.. Uansett, jeg stoler på blizzard ;) Bli ferdige med SC 2, og få fokus på et nytt diablo :p

De utvikler jo nå minst 3 spill nå (et ukjent nettspill, StarCraft 2 og WoW expansion pack).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Største fanbasen av Diablo ligger i Frankrike (Og Starcraft fansen i Asia), og hvor skal Blizzard Worldwide Invitational 2008 holdes i år? Jo, i Frankrike.

Lenke til kommentar

Venter veldig spent på StarCraft 2 :)

 

 

Diablo har jeg faktisk aldri spilt, men sier ikke nei til Diablo3.. Blizzard gjør jo gjerne alt veldig bra, så hvorfor ikke?

Men de driver jo å utvikler et nytt MMO har de sagt, det skulle jo trolig være satt til enten StarCraft eller Diablo universet? Er da kanskje Dibalo3 et mmo?

Lenke til kommentar

Dersom det kommer et nytt Diablo-spill, dvs et singelplayerbasert spill med en glimrende internettdel, så kommer det til å bli den beste spillnyheten jeg har fått på mangfoldige år.

 

Diablo er i mine øyne den beste spillfranchisen som har blitt laget.

 

*Venter i spenning*

Lenke til kommentar

Dersom det kommer et diablo mmo, så kan det f.eks. være noen hundre år(?) tilbake i tid i forhold til 2'en, der det fantes noen folkegrupper som tilba de 3 primeevil, og noen som tilba gabriel og folket... Finnes jo noen bøker om det, og forfatteren av disse har vistnok jobbet sammen med blizzard (husker ikke kilden...).

 

Håper egentlig mest på et singleplayer med fantastisk online del, men det meste blir godt motat av meg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...