Gå til innhold

Sniktitt: TomTom One 4th Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser tøffere ut :p

 

Uansett, i 2006 kjøpte vi den TomTom 910 eller hva den het til 6000kr med kart over vest-europa og 20 GB harddisk.. Leverte den tilbake etter europa-bilturen innen 30 dager såklart.

 

poenget mitt er prisene.. 6000 for under to år siden

Lenke til kommentar
Uansett, i 2006 kjøpte vi den TomTom 910 eller hva den het til 6000kr med kart over vest-europa og 20 GB harddisk.. Leverte den tilbake etter europa-bilturen innen 30 dager såklart.

Leit vi har folk som deg i samfunnet. Som presser priser opp, service ned og utnytter at de fleste andre er redelige folk.

Lenke til kommentar

I artikkelen stod det følgende: "Reisen til og oppholdet i Amsterdam ble i sin helhet betalt av Tomtom. Amobil har ingen redaksjonelle forpliktelser i forbindelse med reisen."

 

Jeg synes det er veldig proft av amobile og skrive dette i artikkelen, mest sannsynlig har dette ikke noe å si for artikkelen, men man kan alltids få litt betenkeligheter. Keep up the good work :woot:

Lenke til kommentar
I artikkelen stod det følgende: "Reisen til og oppholdet i Amsterdam ble i sin helhet betalt av Tomtom. Amobil har ingen redaksjonelle forpliktelser i forbindelse med reisen."

 

Jeg synes det er veldig proft av amobile og skrive dette i artikkelen, mest sannsynlig har dette ikke noe å si for artikkelen, men man kan alltids få litt betenkeligheter. Keep up the good work :woot:

Enighet. Definitivt artikkelens høydepunkt for min del :-)

Gleder meg til test.

Lenke til kommentar
Uansett, i 2006 kjøpte vi den TomTom 910 eller hva den het til 6000kr med kart over vest-europa og 20 GB harddisk.. Leverte den tilbake etter europa-bilturen innen 30 dager såklart.

Leit vi har folk som deg i samfunnet. Som presser priser opp, service ned og utnytter at de fleste andre er redelige folk.

 

Elkjøp har den der for de mener de tjener penger på den. Det at folk utnytter den har de kalkulert med i beregningen. Om det er moralsk riktig er en annen sak.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det ikke moralsk riktig.

Tja, kommer an på hvor mye margin butikkene legger inn det. Jeg husker for en del år siden da jeg kjøpte min første GPS. Var på en tur i USA og plukket opp en til kr. 700. Kom hjem til Norge og oppdaget at samme modell kostet i overkant av kr. 4500. Her snakker vi GPS *uten* kart.

 

Hadde noen, den gang da, fortalt meg at de utnyttet 30 dager retur på den GPSen her til lands hadde jeg ikke rynket på nesa engang. Selv om jeg i de aller aller fleste tilfeller vil være helt enig om at misbruk av returrett er en uting er det altså unntak.

 

For å kommentere artikkelen når jeg først er i gang. Helt enig i at TomTom kunne hatt godt av en liten visuell overhaling.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...