Gå til innhold

– Iphone får GPS og blir tykkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gi iPhone et kamera hadde kanskje vært en god idé også? Det som er i den nå vil jeg nesten ikke kalle kamera. En mobiltelefon som er veldig bra på multimedia - med unntak av kamera som er helt elendig. Oppløsningen er jo ikke så ille, men resten av kamera er jo ingenting å skryte av ...

 

Uansett, det kan jo bli artig dersom Apple kommer med en ny mobiltelefon. Litt skummelt med en tykkere mobiltelefon, siden iPhone allerede er nokså stor, men er det snakk om en veldig stor endring i tykkelsen?

Lenke til kommentar
''Iphone får GPS og blir tykkere '':wallbash:

Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg.

 

Har tatt opp dette før, de er sta og vil ikke "gi etter" for Apples forsøk på å lage en produktlogo i teksten. Dette, selv om det irriterer alle oss lesere grønne. Trodde amobil var laget for leserne og at de skulle ha en god opplevelse med nettstedet jeg, i stedet blir mange av oss bare irriterte hver gang amobil skriver en sak om iPhone, iPod eller lignende. Selv finner jeg det langt lettere å lese iPhone enn Iphone. Makan til korrekt firkantnettsted. Når regler og prinsipp går ut over brukeropplevelsen er det på tide å lette litt på tøylene.

Lenke til kommentar
''Iphone får GPS og blir tykkere '':wallbash:

Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg.

I begynnelsen var jeg enig med deg, men amobil har tross alt rett da.

 

På norsk skriver vi egennavn med stor forbokstav og resten små bokstaver. Enkelt og greit. Hvem er vel Apple som tror de kan komme her å endre skrivemåten vår?

Lenke til kommentar
''Iphone får GPS og blir tykkere '':wallbash:

Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg.

 

Har tatt opp dette før, de er sta og vil ikke "gi etter" for Apples forsøk på å lage en produktlogo i teksten. Dette, selv om det irriterer alle oss lesere grønne. Trodde amobil var laget for leserne og at de skulle ha en god opplevelse med nettstedet jeg, i stedet blir mange av oss bare irriterte hver gang amobil skriver en sak om iPhone, iPod eller lignende. Selv finner jeg det langt lettere å lese iPhone enn Iphone. Makan til korrekt firkantnettsted. Når regler og prinsipp går ut over brukeropplevelsen er det på tide å lette litt på tøylene.

at du i det hele tatt gidder å bry deg om at de skriver Iphone eller iPhone er litt... apekatt.

jeg kunne ikke drite lengere i det for å si det mildt

 

''Iphone får GPS og blir tykkere '':wallbash:

Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg.

Ser du selv skriver «Playstation» i signaturen din. På offisielt Sony-språk heter det «PlayStation». ;)

 

:w00t:

Endret av s1lVa
Lenke til kommentar

Houps, mente å skrive "mange av", slik jeg gjorde i setning tre.

Ellers forstår jeg at s1lVa ikke bryr seg om store bokstaver...

 

Så godt som alle skriver iPhone, dermed er det også godt innarbeidet hos Ola Nordmann. (slå opp på google og sjekk selv)

 

\\ ork mer språkdebatt, nytter ikke å endre skrivemåten deres. Ender vel bare med advarsler i hytt og gevær. Koslig nettsted.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...