Gå til innhold

Vil du ha "touch"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Einar!

 

Heilt grei artikkel du har skrevet men,synest det kunne være på sin plass å nemne at der ein pr.dags dato kunne få "PRADA-mobilen" billigst i følge prisguiden.no har fått karakteren 3,2/6 av totalt 229brukere.Og at det kan være bedre å betale litt meir for å kjøpe den i ein butikk med ein litt bedre karakter..;)

Lenke til kommentar
skal kjøpe meg neo freerunner gta02 i neste måned :w00t:

 

Går da utifra at du vet at det er obligatorisk med en test da ;)

 

er så trøtt at jeg ikke helt forsto hva du mente, sorry :blush:

 

 

Heheh.. Altså, jeg mente: Når du får Neo'en, så "må" du skrive en liten test her på forumet :p

Lenke til kommentar

beklager at jeg ikke forsto det... nå ble jeg nesten litt flau :blush:

 

jeg kan godt skrive en fullstendig rapport om selve telefonen og dens funksjoner om det er noen ønsker om det.

kan også hende at en venn av meg skal skrive den i lag med meg, jeg og han vennen min skal nemlig bestille den i lag neste måned (hvis telefonen kommer da)

Lenke til kommentar
beklager at jeg ikke forsto det... nå ble jeg nesten litt flau :blush:

 

jeg kan godt skrive en fullstendig rapport om selve telefonen og dens funksjoner om det er noen ønsker om det.

kan også hende at en venn av meg skal skrive den i lag med meg, jeg og han vennen min skal nemlig bestille den i lag neste måned (hvis telefonen kommer da)

 

Goody! Da har vi to tester å se fram til! KS20 og Neo!

Lenke til kommentar
beklager at jeg ikke forsto det... nå ble jeg nesten litt flau :blush:

 

jeg kan godt skrive en fullstendig rapport om selve telefonen og dens funksjoner om det er noen ønsker om det.

kan også hende at en venn av meg skal skrive den i lag med meg, jeg og han vennen min skal nemlig bestille den i lag neste måned (hvis telefonen kommer da)

 

Goody! Da har vi to tester å se fram til! KS20 og Neo!

Hehe, herlig! Post her en eller annen da, når testene kommer ut (:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...