Gå til innhold

Wii-slåssing til sommeren (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaaay siden det er nærmest ett halvt år siden siden dem lanserte det i japan og en gooood måned siden amerika fikk det så må det jo være mye arbeid og finpussing før den kom til Europa så flott:) Bra Nintendo for det er vel derfor dere lansere det så sent sant? Ikke fordi dere hater oss i Europa?....

 

Free Loader og Us Brawl kom lenge før Nintendo...

Lenke til kommentar
Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene!

 

Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. :p

Heh, litt ironisk kanskje? Kjempe bra spill som står til forventningene, men spille det? Neida, det gidder du ikke :p

Lenke til kommentar
Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene!

 

Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. :p

Heh, litt ironisk kanskje? Kjempe bra spill som står til forventningene, men spille det? Neida, det gidder du ikke :p

 

Jeg skjønner faktisk hva han mener. Orker heller ikke spille noe for tida, selv om jeg har massevis av gromtitler liggende, inkludert denne :ph34r:

Lenke til kommentar
Kanskje, men du slipper å putte inn to DVD-er hver gang du skal spille (Ta ut Brawl, Sette i Freeloader, Ta ut freeloader, Sette i Brawl) istedet for å la den stå i hele tiden (eller ha en moddet wii) og freeloaderen kommer nok til å bli blokket av en update i nær fremtid.

Nei, jeg venter på ekte vare.

Er vel bare å la vær å oppdatere wiien da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...