Gå til innhold

Kulturo: Åge Aleksandersen til Bukta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke på tide at Bukta får ut fingeren sin å får opp programmet før folk allerede har bestemt seg hvor de skal dra i sommer?

At det er to hull på plakaten burde vel ikke ha så alt for mye å si? Det meste av programmet er allerede sluppet. Du finner det på www.bukta.no.

 

OnT: Får håpe det er noen bra band som spiller på gratis dagen siden det er den eneste dagen jeg kommer meg inn.

Foreløpig ser programmet for gratiskonserten slik ut:

 

Superfamily

Fingerprince

The Jessica Fletchers

Destined

Dozza & The Dragonslayers

 

Personlig ser jeg mest fram til Kent og Danko Jones. At Åge kommer bryr meg midt i kaviarhullet.

Lenke til kommentar

Joda, det er jeg da klar over at programmet ligger tilgjengelig var ikke det jeg mente. Når andre har allerede fått opp sine hovedartister så har folk som oftest allerede for hvor de skal dra i sommer så virker det ganske teit av Bukta og holde igjen 2 overraskelser...for årets bukta virket ikke akkurat så fryktelig hopp i taket.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Forsåvidt enig. Hvis dette er to store navn burde de ha sluppet dem så tidlig som mulig for å trekke folk.

 

På den andre siden er jeg også enig i at programmet ikke akkurat skinner, så det gjør ingenting om de to navnene holder til i øverste sjikt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...