Gå til innhold

Flatskjerm for moteløver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte ikke den noe særlig.

Men se på Bang&Olufsen hvis du vil ha et eksempel på design for designet sin skyld. Det er skrekkelig dyrt i forhold til hva du ellers kan få i ordinært design.

 

Bang & Olufsen er ikke bare design. Det er også (som regel) høy kvalitet på innholdet også. Og forøvrig så er koblingsskjemaene til bang & olufsen en drøm å jobbe med. Hvis du ser på hva enkelte andre produsenter av elektronikk produserer av dokumentasjon så ønsker man i blant at alle hadde bang & olufsen :p

Lenke til kommentar
og så 2 fjernkontroller med tv-en . er det ikke nok med en ?

de kommer i tillegg til dem man har fra før

logitech harmony passer fint som fjernkontroll til denne skjermen og så kan man bruke den i stedet uten å ha for mange av dem

 

 

Fordi ikke alle trenger alle funksjonene på en fjernkontroll.

En har vel tallene og alt det andre som følger med på en vanlig fjernkontroll.

Den andre er vel av/på , volum, kanalpluss/minua og skifte mellom hdmi koblinger.

 

Jeg bruker bare min tvfjernkontroll til å slå på tv, og så for å slå over på hdmi1 og hdmi2.

Lenke til kommentar
og så 2 fjernkontroller med tv-en . er det ikke nok med en ?

de kommer i tillegg til dem man har fra før

logitech harmony passer fint som fjernkontroll til denne skjermen og så kan man bruke den i stedet uten å ha for mange av dem

 

 

Fordi ikke alle trenger alle funksjonene på en fjernkontroll.

En har vel tallene og alt det andre som følger med på en vanlig fjernkontroll.

Den andre er vel av/på , volum, kanalpluss/minua og skifte mellom hdmi koblinger.

 

Jeg bruker bare min tvfjernkontroll til å slå på tv, og så for å slå over på hdmi1 og hdmi2.

 

Ja, det er mange som ikke trenger mange funksjoner på fjernkontrollen. For mange er det faktisk umulig å bruke de fleste fjernkontrollene fordi det er alt for mange, og for små, knapper på de. Kjøpte en fjernkontroll til min mor som hadde 5 knapper; volum opp, volum ned, kanal opp, kanal ned og on/off. Mer trenger hun ikke.

Selv om jeg selv har lyst på en Logitech-fjernkontroll, så skjønner jeg jo selv at det ikke er et bra alternativ for min mor.

Synes det er utrolig bra at noen endelig har skjønt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...