Gå til innhold

Home utsatt igjen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det gjør mye for miljøet for per dags dato er det ingen måte brukere kan kommunisere på mens de spiller. Gjennomsnittlig tid jeg svarer på meldinger fra folk på vennelisten min er ca. 2-3 dager. Siden jeg ser ikke mailboksen når jeg spiller. XMB er ikke en vanskelig feature, det er noe jeg kan mekke på 10 minutt på en webside. Så grunnen er vel at de skal ha det integrert med HOME systemet. Sykt dårlig av Sony dette her. Ræva MGS Online lansering også, skuffende. Alt vi har nå er demoer og betaer. GT5 er også en testversjon, hva med å slippe HELE spill ? Har jo ikke vært noe interessant siden Uncharted.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Er enig her.

 

MGS Betaen endte opp som total fiasko, og heilt elendige løsninger fra Konami sin side. Ang. Home så ser ikkje eg på det som noe stort tap, men at XMB tilgangen enda ikkje er på plass er rett og slett flaut. Dette må komme på plass nu.Sony er toskete om de velger å bundle denne sammen med Home.Heile kommunikasjons greiene på PS3 er rendyrket søppel av de grunnene Avean nevner over.

 

Viste seg her om dagen at eg hadde ørten venne invitasjoner i innboksen min, som eg trodde var tom gitt. Men igjen, regner med Home er rimelig gjenomtenkt og optimalisert når det endelig kommer ihvertfall.

Lenke til kommentar

Utfra det jeg har sett og lest tror jeg dette vill bli veldig bra. Så enda en utsettelse er jo veldig skuffende. Heldigvis kommer det mange bra spill fremover som kan gjøre ventetiden kortere. Bare de klarer og levere ett ferdig produkt nå da, etter så lange utsettelser vill jeg bli veldig skuffet om det ender opp med masse bugs og problemer.

Lenke til kommentar

Home virker på meg som en variant av Second Life, hvilket ikke tiltaler meg overhodet. MEN, jeg er alltid nysgjerrig på nye ting, så jeg ønsker det velkommen. Ingame XMB har jeg heller aldri skjønt poenget med.

Nå virket jeg veldig negativ her, så jeg får gi meg ;)

PS3'n har med siste oppdatering i alle fall blitt en fullverdig medialink. Med en mediaserver oppe så har jeg tilgang til alt + suveren BD-spiller. At det er noe småfuz med XMB osv er jeg ikke så deppa over.

Det er uansett ikke SOny skyld at konami lager et suppehueopplegg for kontoregistering av en beta-versjon. :p

Lenke til kommentar

Haha må være passe flaut å være developer på det teamet som ikke klare å pushe XMB på et system som har vært ute siden November 2006. Makan til søppel sier jeg bare.

 

Sony og PS3 møkka burde titte litt på hvordan MS driver ting.

 

Ang. Home ...hvem gidder å gå rundt i et jævla sims lignende dritt? Er dette next gen? "lage sin egen figur og innrede sin egen leilighet" - er dette virkelig noe folk venter på? Brukte da ikke 5 lapper på å kunne sitte å kope inne i en virtuell leilighet.

Lenke til kommentar
Så det å kunne lese/sende meldinger uavhengig av spill er ikkje å foretrekke meiner du ? :p

Skriving av meldinger med Sixax'en er så klønete at jeg ikke anser det som noe fornuftig kommunikasjonemiddel. Jeg skal imidlertid ikke ødelegge gleden for dere som bruker dette aktivt, det skaper null problem for meg om XMB blir tilgjengelig under spilling. Ser bare personlig ikke behovet.

At XMB kan by på problemer for utviklerene har jeg forståelse for. Hvis dette ikke var påtenkt fra start kan det vært kompatibilitetsproblemer med eksisterende spill. Dette er muligens en finksjonalitet som spillet må støtte, men jeg kan lite om slike detaljer.

 

Haha må være passe flaut å være developer på det teamet som ikke klare å pushe XMB på et system som har vært ute siden November 2006. Makan til søppel sier jeg bare.

 

Sony og PS3 møkka burde titte litt på hvordan MS driver ting.

 

Ang. Home ...hvem gidder å gå rundt i et jævla sims lignende dritt? Er dette next gen? "lage sin egen figur og innrede sin egen leilighet" - er dette virkelig noe folk venter på? Brukte da ikke 5 lapper på å kunne sitte å kope inne i en virtuell leilighet.

The SIM's har vel vært en av de større kassasuksessene i spillindustrien gjennom tidene, så det er tydeligvis mange som liker den typen applikasjoner. Mulig Sony bør skule litt på konkurrenten i enkelte tilfeller, men jeg anbefaler deg å høre litt på mora di også. Regner med det ikke er hun som har oppdratt deg til å bli en så ufordragelig bedreviter.

God bedring.

Lenke til kommentar

Har vel lite å gjøre med å være bedreviter, han må jo få lovt å si det han mener.

Jeg er uansett helt enig med han. Tviler på at noen blir å gidde å sitte inne i virtuelle hus og sose rundt. Et enkelt, men samtidig avansert og funksjonsrikt tekstbasert 2D grensesnitt er alt som trengs for å gjøre jobben bedre enn Home kommer til å gjøre den.

Lenke til kommentar
The SIM's har vel vært en av de større kassasuksessene i spillindustrien gjennom tidene, så det er tydeligvis mange som liker den typen applikasjoner. Mulig Sony bør skule litt på konkurrenten i enkelte tilfeller, men jeg anbefaler deg å høre litt på mora di også. Regner med det ikke er hun som har oppdratt deg til å bli en så ufordragelig bedreviter.

God bedring.

"Mora di" kommentarer er på lik linje med Godwin's Law - helt ubrukelig.

 

Sitte inne i en virtuell leilighet å skrive korte beskjeder med PS3-stikka er jo mildt sagt tamt. Bruk ei uke på å implementere XMB samt muligheten for chat m/mic så er jo de fleste fornøyd.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...