Gå til innhold

Info om Spore: Creature Creator (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offtopic

 

Åh.. EA lager alt om til melkekuer à Sims serien.

 

Jeg liker ikke å måtte betale 10x for ett spill de strengt tatt kunne gitt ut en gang og oppdatert _gratis_ i ny og ne.

 

Den pengegriske kulturen fører ikke så mye bra meg seg spør du meg...

 

Det oppgulpet der kan du bare droppe. Ea gir ut en shitload med spill, og mye er ikke bra. Det er greit nok. Men settningen du lirer av deg der er sagt sikker 10.000 ganger før på det forumet her. Noen ganger er det bedre å holde kjeft.

 

Mang et firma som lager bullshit spill som selger pga "franchiser". Ingen firmaer overlever på idealistisk grunlag lenger.

 

Ea står også for noen dødsbra titler som feks. Skate. - nyskapende i forhold til sjangeren.

 

 

Ontopic. Gleder meg stort til å teste ut creature creatoren. Spess gøy å se hvordan de beveger seg etter å ha fått x antall bein og armer. Dog spent på hvor gøy selve spillet blir i lengden, men har store håp. Hadde vært fett om man kunne importere andres skapninger og sett hvordan de går opp mot hverandre uten interaction fa bruker :)

 

edit. skrivefeil

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Åh.. EA lager alt om til melkekuer à Sims serien.

 

Jeg liker ikke å måtte betale 10x for ett spill de strengt tatt kunne gitt ut en gang og oppdatert _gratis_ i ny og ne.

 

Den pengegriske kulturen fører ikke så mye bra meg seg spør du meg...

 

Det oppgulpet der kan du bare droppe. Ea gir ut en shitload med spill, og mye eri kke bra. Det er greit nok. Men settningen du lirer av deg der er sagt sikker 10.000 ganger før på det forumet her. Noen gangere et bedre å holde kjeft.

 

Ea står også for noen dødsbra titler som feks. Skate. - nyskapende i forhold til sjangeren.

Stiller meg bak deg.

 

Er heller ingen som tvinger noen som helt å kjøpe eventuelle ekspansasjoner til spillene. Om du velger å gjøre det, er det ditt problem, ikke EA's.

Lenke til kommentar
jeg skjønte det slik at man kunne kjøpe den fulle editoren i butikken, men da måtte man betale for selve spillet etterpå, eller tar jeg helt feil?

Stemmer det. Men denne fulle editoren kommer visstnok en stund før selve spillet, om jeg ikke har misforstått. Det blir jo nesten som det XBLA-spillet som kommer i forbindelse med Fable 2.

Lenke til kommentar

Juni kommer disse 2 versjonene.

 

I Juli lanserer EA Spore: Arms Expansion

I August kommer Spore: Arms Expansion expansion

 

I september kommer Spore.

 

Ser noen typiske EA tendenser jeg ikke liker bare med at de skal gi ut disse 2 versjonene i Juni. Liker det ikke. Regner med at innen 2010 har man så mange versjoner av Spore som det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...