Gå til innhold

Batman og Superman i nytt Mortal Kombat (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er rimeleg sikker på at Supermann vil bli skalert ned til eit nivå der han ikkje lenger eigentleg kan seiast å vere Supermann. Altso, desse Mortal Kombat-karakterane er jo i hovudsak menneske, og skapningar som kan få bank av menneske. Supermann, slik han blir framstilt i teikneseriane og filmane, er:

* ...tilnærma usårbar. Eg er rimeleg sikker på at han kan ta ein direkte treffar med ein atomrakett utan å få arr (Hulk kunne jo det).

* ...vanvittig sterk. Eg har til dømes sett han løfte alt vatnet i ein innsjø, utan at det såg tungt ut.

* ...omtrent like rask som lyset.

* ...i stand til å skyte varmestrålar ut av augene.

* ...i stand til å fryse ein innsjø til is med pusten sin.

 

Konklusjonen er: det hjelp ikkje å vere i god i kung fu om du skal slåst med Supermann.

 

...og eg som synest det var tåpeleg nok når dei tok med Yoda og Darth Vader i Soul Calibur. :nei:

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Vel, for å si det slik. Etter videoen å dømme kan det kun bli bedre, det virker like firkanta og tregt som de tidligere MK spillene (etter at det forlot SNES plattformen). Likte Deception puzzle kombat, men vanlig slåssing ble kjedelig. Dårlig balansert og usedvanling treg slåssing, hvor man tok tur på å slå hverandre. Om man skal tippe kampen i sitt favør må man ty til super angrep, og mange av de. Da sitter man egentlig bare igjen med noen få characters man kan spille hvis man vil vinne. Jeg håper virkelig dette spillet blir bra, og at det bare er tidlig kode vi ser på filmen, men jeg har mine tvil, tror fortsatt spillet kommer til å spille ut som snegler smurt i lim og badet i sirup.

 

BTW, superman kan bare gå å legge seg om de bestemmer seg for å la Chuck Norris være skjult unlockable ;)

Lenke til kommentar

jack bauer eier chuck norris :yes:

 

men fra spøk til revolver, superman i mortal kombat? det er ille nok med batman, men superman må være tuna ned på "normalt" nivå for at det skal funke. og det er det som blir feil. batman er vel greit nok sånn sett, rayden burde jo egentlig kunne grille batman og spilse han med en kald øl uten problemer, men han passer ikke inn. ikke supermann og andre superhelter heller.

Lenke til kommentar

Den eneste som kan banke Supermann er Batman, noe han har gjort ved flere anledninger.

 

(Hvis dere har lest bla. den fantastiske historien hvor Posion Ivy hypnotiserer Supermann, og Batman ser det på sin oppgave å redde dagen? Fantastisk. Han lager et par kryptonitthansker og drar til Metropolis for å regelrett jule opp Supermann med sine egne fordømte henderm, noe han også gjør. Bedre blir det faen ikke. :-))

 

Nei, Batman kommer til å eie alle. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...