Gå til innhold

Kulturo: Murphy prøver seg igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, mulig denne blir bra siden han har ingenting med handlingen å gjøre. Remakes er nok det han trenger! :!:

 

Selv skulle jeg ønske han gikk tilbake til "Beverly Hills Cop" stilen. Eller eventuelt kommet ut med ny. Det er jo inn at gammle helter kommer tilbake.

 

Hm, mulig denne blir bra siden han har ingenting med handlingen å gjøre. Remakes er nok det han trenger! :!:

 

Selv skulle jeg ønske han gikk tilbake til "Beverly Hills Cop" stilen. Eller eventuelt kommet ut med ny. Det er jo inn at gammle helter kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Syntes Norbit var morsom jeg.

"There's your twins!"

 

Folk går for mye i detaljer rett og slett. Når jeg ser på en ny komedie, sitter jeg ikke å gransker hver enkelt karakter. Det skal være humor som er lett å forstå og karakterer som ikke er kompliserte/som man fort forstår personligheten. Hele poenget med en ren komedie er å le, ikke gruble og studere karakterene og tenke "Han var morsom ja, lurer på hvordan han ble slik, han ble sikkert mobbet mye på skolen, stakkars han har sikkert vært igjennom mye, flott at han tar alt med et smil selvom han har en røff historie bak seg. Kom til meg og få en klem."

 

Folk blir lett "vinsmakere". De er nøye og studerer godt innholdet i filmen. De prøver inntenst å finne gode og dårlige sider mens de smågrubler om det er god nok variasjon i den. Mannen i gata ser forskjell på en god og dårlig film, men tar seg ikke bryet med å gå i detaljer.

 

Dum & Dummere, Family guy og Ace Ventura er filmer/serier jeg liker som er lett å forstå og lett å le av. Grublefilmer er bra det også, men de kan holde seg unnav komediesjangeren.

 

Også tilbake til hva denne tråden handler om.

 

En remake er nok det Eddie Murphy kan trenge ja. Godt at han ikke gir opp etter Norbit, ville vært trist for komediesjangeren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...