Gå til innhold

Ingen vil ha Mobil-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje det er så enkelt at det er et såpass lite marked til det i forhold til en fortjeneste. En telefon er i bunn og grunn en telefon, og jeg tror den gjennomsnittlige bruker vil mer og mer falle tilbake til det en telefon faktisk er laget for. Hvem vet? Jeg kjøpte nettop ny telefon og slet med å finne noe mytt som fungerte kun som en mobil og mp3 spiller.

Lenke til kommentar
Helt enig med akarno...

 

Markedet er lite, bildet er lite, prisen er høy og det finnes alternativer til video mens man reiser..

Vet med meg selv at jeg aldri hadde vurdert å bruke denne tjenesten...

Må si meg enig. Har 3G på telefonen min, men har så lite bruk da jeg har nett både på skolen, hjemme og jobben. Trenger ikke på bussen og da. Syntes personlig behovskapningen på mobiler har tatt helt av til det unødvendige.

Lenke til kommentar

Var slik før at jeg skulle være blant de første til alt. men nå er det så jeg ikke har med meg mobilen overalt lengre, og er dårlig til å svare på sms...

 

Jeg ser ikke behovet heller, å jeg synes det er utrolig godt å dra hjemmefra på kvelden UTEN mobiltelefon av og til...

Markedet er ikke for hvermannsen...

Lenke til kommentar

Jeg ønsker mobil tv, og jeg har prøvd det som er og oppdrive. For det første er utvalget av kanaler helt elendig dårlig, hvem vil betale for sånn søppel, ikke jeg.

Den dagen de klarer å sette sammen et godt utvalg av kanaler i en pakke, er jeg klar til å bestille det. :hmm:

Lenke til kommentar

Nokia har seg sjølv å takka.

Når dei viser såpass arroganse at dei ikkje tar omsyn til topografi i Noreg og andre land, men kun satsar på ein bestemt teknologi (DVB-H) som blir svært dyr å byggja ut, så kan ein ikkje forventa at det berre er å setta i gang.

Mobil-TV er ein god ide. Får me telefonar med relativt stor og skarp skjerm, kanskje snart ein innebygd projektor eller anna teknologi (videobriller?) kan dette bli eit godt alternativ for folk som er ute på farten. Både for å sjå direkte tv, gjera opptak og lasta ned.

Men både mobilprodusentar og operatørar har ein tendens til å prisa seg ut. Dermed blir det, kombinert med for dårleg tilpassa telefonar, liten interesse for 3g-tv, mobiltv m.m.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...