Gå til innhold

Utnytter Hotmail for spam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse her anti bot systemene som finnes nå begynner å gå meg på nervene snart.

Er ikke så lenge siden jeg måtte ty til audio for å i det hele tatt forstå hva det var som stod på det bildet som de ville ha skrevet inn, og lyden er jo også forvrengt så det kan være ille enkelte ganger der også.

 

Ett bra eksempel som kan virke forvirrende er jo dette bildet som jeg legger ved posten, dette er en kode som jeg støtte på en gang og jeg ble faktisk litt i tvil en stund om det var E eller L.

Og den første bokstaven kan være hard å skille fra F eller E...

Begynner å gå LITT langt nå synes jeg i allefall, snart må man skaffe seg spambot system bare for å i det hele tatt få registrere seg en konto ;)

post-24357-1208253071.jpg

Lenke til kommentar
Ja hadde de bare benyttet *unix så :roll:
Han sa vel aldri noe om OS. Tatt sammenhengen i betraktning, må det jo være snakk om hvor solid CAPTCHA-systemet er. Kan ikke noe om CAPTCHA egentlig, så jeg aner ikke om MS sin er god eller ikke.

 

Begynner å gå LITT langt nå synes jeg i allefall, snart må man skaffe seg spambot system bare for å i det hele tatt få registrere seg en konto ;)
Enig, men det er vel nødvendig med ganske forvirrende greier nå, det er jo tydelig at de lar seg knekke. Det er dog mye lettere å tyde bokstavene sjøl enn å lage et verktøy for å automatisere det :p. Endret av haalo
Lenke til kommentar
Ett bra eksempel som kan virke forvirrende er jo dette bildet som jeg legger ved posten, dette er en kode som jeg støtte på en gang og jeg ble faktisk litt i tvil en stund om det var E eller L.

Og den første bokstaven kan være hard å skille fra F eller E...

Begynner å gå LITT langt nå synes jeg i allefall, snart må man skaffe seg spambot system bare for å i det hele tatt få registrere seg en konto ;)

Hund E Katt E Hund Katt 3 Hund Katt 4 Katt?

 

Husker jeg så en captcha som var helt umulig å tyde, husker ikke helt hvordan det var. Viste den til ørten andre, ingen kunne tyde den.

Lenke til kommentar

Ja hadde de bare benyttet *unix så rolleyes.gif

Han sa vel aldri noe om OS. Tatt sammenhengen i betraktning, må det jo være snakk om hvor solid CAPTCHA-systemet er. Kan ikke noe om CAPTCHA egentlig, så jeg aner ikke om MS sin er god eller ikke.

 

Nå har vel eindel av Virtualbox sine innlegg vært noe anti Microsoft..

Endret av Akvarius
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...