Gå til innhold

Spill spiser opp filmindustrien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig ikke at EA blir de som representerer spillverden.. Med alle de middelmådige spilloversettelsene (både fra film, og til forskjellige konsoller) og de resirkulerte titlene og expansion-packs som burde ha vært patchet.. Det hadde ikke vært noe for min personlige del.

Lenke til kommentar
Iron Man har hva med GTA4 å gjøre?

GTA 4 lanseres kort tid før Iron Man har premiere i USA. Det er rapportert tidligere at spill har overtatt for kinogjengere i statene.

Det fins jo ingen bra film baserte spill. Og da tenker jeg på filmspill som kommer ut rundt filmens lansering, et reklame spill med andre ord.

Det finnes en rekke unntak. Spiderman 2 er en av de. Finnes en rekke til, men det står stille der oppe.

Lenke til kommentar
Det finnes en rekke unntak. Spiderman 2 er en av de. Finnes en rekke til, men det står stille der oppe.

 

Spiderman2? ah ja..men dens kraftige lav review karakter verden.. Den er sikkert bare missforstått. :D

 

IGN: 4.5 = Poor

Gamespot: 5 = mediocre

GameZone: 3.9

PC Gamer: 2.5

GameSpy: 4

Computer Games: 3

 

Selv gir jeg spillet 2/10. Var seriøst dårlig.

Lenke til kommentar
Spiderman2? ah ja..men dens kraftige lav review karakter verden.. Den er sikkert bare missforstått. :D

 

IGN: 4.5 = Poor

Gamespot: 5 = mediocre

GameZone: 3.9

PC Gamer: 2.5

GameSpy: 4

Computer Games: 3

 

Selv gir jeg spillet 2/10. Var seriøst dårlig.

Det var PC-utgaven, som var noe helt annet. Jeg snakker om konsollutgaven.

Lenke til kommentar
– Hollywood er bekymret

Ingenting varer evig. Folk begynner å bli lei av å bli matet med ferdigunderholdning. Nå ønsker de å delta selv i «filmen» – utviklingen går mot større grad av interaksjon. Til slutt ender vi opp med nærmest alternative liv – true virtual reality. Spørs om det er så lurt, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Er så drittlei av den sytinga og klaginga til filmbransjen at jeg konsekvent har sluttet å både leie filmer og gå på kino.

Skal ikke støtte dem med ei eneste krone så langt det lar seg gjøre.

 

Hadde de gitt faen i den klaginga og heller tenkt innovativt hadde de kanskje ligget foran p2p som oppstod..

 

Film og musikkbransjen har rett og slett lagt sin egen grav

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...