Gå til innhold

Nye, mørke Windows Mobile-telefoner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må jeg si, Velocity 103 virker jo som en ultimat mobiltelefon. God design og meget bra spesifikasjoner. Dog bør man vel se mobilen i aksjon før man nærmer seg en konklusjon om hvor bra den virkelig er. I tillegg bør man tenke litt på byggekvaliteten, drivere og support, spesielt med tanke på at Velocity er en nyere aktør i bransjen.

 

Men spennende, absolutt. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Her er forøvrig linken til Velocity Mobile, der er det mer info om mobilene:

 

http://www.velocitymobile.com/

 

Skjermen på Velocity 103 er en LCD "2.8" vga og har 262K farger. Den har 128 MB DDR ram for generelt bruk og 256 MB nand flashram for OS og lagring. CPU er en Qualcommm MSM7201....står dog ikke hvor mange mhz....men er nok mellom 400 - 600 mhz vil jeg tippe. :)

 

Det står at den har 2.5 mm stereo jack. Undrer på om dette egentlig skal være 3.5.

 

Denne kommer til å suge batteri...som er et 1450 mAh Li-ion. Det står at taletid er 4 timer, standby er på 200 timer, navigasjon er på 2.5 timer.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Og prosessoren er en Qualcomm MSM7201 med 400+ MHz ifølge andre sider som har testet den. At den kommer med 128 mb ram og 256 mb rom gjør jo heller ikke noe. :)

Den får tydeligvis GPS i tillegg siden det står oppført batterikapasitet på "navigation". :)

Endret av datating
Lenke til kommentar
Det står at den har 2.5 mm stereo jack. Undrer på om dette egentlig skal være 3.5.

 

 

Det er flere mobiler som har 2.5mm multipurpose jack enn 3.5mm audio-out jack. 2.5mm er vel en relativt standard plugg for stereo + mikrofon. Min Ipaq Voice Messenger, som sannsynligvis koster 1/3 av det denne kommer til å koste, har 2.5mm stereo jack.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...