Gå til innhold

Verdens råeste klokkemobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm ... Den var en av de penere klokkemobilene, men ikke blant de mest avansert alikevel. Så råeste klokkemobil er vel en sterk overdrivelse?

 

Den klokkemobilen fra Epoq så veldig fin ut. Men kan den virkelig gå på kinetisk energi? Jeg trodde den krevde for mye strøm til at det ville holde den eviggående.

Lenke til kommentar

Den var faktisk utrolig tøff! At de har fått plass til kamera, radio, touch skjerm og alt det andre er bare utrolig. Støtte for micro-SD gir jo mulighet til en del musikk på den, men håper det er støtte for a2dp, for det må være kjipt å ha en mini-jack kabel koblet til håndleddet.

Lenke til kommentar

Urverk? Det finnes nok ikke noe urverk i den klokken :p Det er nok digitalt, som en vanlig digital klokke. Unøyaktig med andre ord :p Ikke at det egentlig betyr noen enorm forskjell da, dagens klokker går jo relativt riktig uansett, men digitale utverk har vel aldri vært av det beste?

Endret av Jornan
Lenke til kommentar

Hehe ... Slippe å gå med klokke? Jeg MÅ ha klokke på armen uansett om jeg har mobiltelefon eller ei. Å gå uten klokke er for meg som å gå uten sko :p Du knekker forresten ikke armen med en klokkemobil :p Er ikke så elendig høyttaler at du må helt opp til øret. Dessuten, du må vel ha headset eller øreplugger til MP3-spiller, så det er ikke noe mer stress å ha det til en klokke ...

Lenke til kommentar

Hadde ikke det vært en god ide å kunne ta av/på mobiluret f.eks "magnetisk" for å så strekke armbåndet ut med en mikrofon i den ene enden og høyttaler på klokken?

 

Som dette:

 

Ø\

| |

/

 

Ø'en er klokken, strekene til høyre er ene armbåndet, og strekene under ø'en er det andre armbåndet der mikrofonen vil ligge.

 

Blir litt som en flipptelefon, der klokken kan avstives i både armform og telefonform.

 

Huff, må få meg en ny hobby... ;D

Endret av rhov23
Lenke til kommentar
Urverk? Det finnes nok ikke noe urverk i den klokken :p Det er nok digitalt, som en vanlig digital klokke. Unøyaktig med andre ord :p Ikke at det egentlig betyr noen enorm forskjell da, dagens klokker går jo relativt riktig uansett, men digitale urverk har vel aldri vært av det beste?

Den kan vel synkroniseres vha ntp :) Altså mye mer nøyaktig enn et vanlig digitalt "ur".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...