Gå til innhold

Se piratkopi banke Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wendy Cheng, en populær blogger fra Singapore har fått i oppgave å teste to typer Iphone, en original og en kinesisk Iphone-kopi.

 

Men det Wendy ikke vet er at hun har fått i oppgave å teste to typer Iphone, en original og en kinesisk Iphone-kopi.

Javel?

 

Under en samtale med en kunde fikk jeg høre noen interessante tanker angående iPhone. Skjermen ekskludere ikke bare de med lange negler, men også de uten fingre. For disse er HTCs Flo-UI langt bedre.

Lenke til kommentar

HAH! Neglene ville vært perfekt på hvilken som helst HTC! :love:

 

Gudbehjelpemegvel så lei jeg er av dette iphonetullet. Overpriset mambojambo shit som blir utkonkurert av hvilken som helst seriøs test av andre dårlige mobiler. It got the looks og en fin meny men så er det jo egentlig ikke så mye mer er det vel? :roll:

 

iHerds and iMonkeys. Har dere hørt om massesuggesjon? :nei:

 

Bra test! Endelig noen andre enn nynappa svette nerdegutter som sier sin mening. Go girl. Du er et eksempel på hva iphone kan gjøre blandt vanlige folk: Lite. :wallbash:

 

(Jeg bruker Mac til daglig men fydda for en tulletelefon!...Det er jo som å treffe DEN DAMA for så å finne ut at hun er stokk dum..) :dribble::green::omg::blink::sick::yucky:: :hmm::hrm::rofl:

 

Der stakk jeg hodet fram. Skyt meg. :woot:

Endret av theDaniel
Lenke til kommentar

Skikkelig bra! Elsker ho dama der! Alt kjem rett fra levra :)

 

Ja det meste innen it-verdenen er laga av nerdete gutta for nerdete gutta.

Bra noken seie kva dei meiner om overprisa og oppskrytte produkt ;)

 

Morsomt med ei søt morsom dame som tør å være litt useriøs og tør å være seg sjøl :thumbup:

Lenke til kommentar
HAH! Neglene ville vært perfekt på hvilken som helst HTC! :love:

 

Gudbehjelpemegvel så lei jeg er av dette iphonetullet. Overpriset mambojambo shit som blir utkonkurert av hvilken som helst seriøs test av andre dårlige mobiler. It got the looks og en fin meny men så er det jo egentlig ikke så mye mer er det vel? :roll:

 

iHerds and iMonkeys. Har dere hørt om massesuggesjon? :nei:

 

Bra test! Endelig noen andre enn nynappa svette nerdegutter som sier sin mening. Go girl. Du er et eksempel på hva iphone kan gjøre blandt vanlige folk: Lite. :wallbash:

 

(Jeg bruker Mac til daglig men fydda for en tulletelefon!...Det er jo som å treffe DEN DAMA for så å finne ut at hun er stokk dum..) :dribble::green::omg::blink::sick::yucky:: :hmm::hrm::rofl:

 

Der stakk jeg hodet fram. Skyt meg. :woot:

 

Bra test? Javel ja.. Da vet jeg ikke hvilken stein du krøp frem fra.. :p

Lenke til kommentar
HAH! Neglene ville vært perfekt på hvilken som helst HTC! :love:

 

Gudbehjelpemegvel så lei jeg er av dette iphonetullet. Overpriset mambojambo shit som blir utkonkurert av hvilken som helst seriøs test av andre dårlige mobiler. It got the looks og en fin meny men så er det jo egentlig ikke så mye mer er det vel? :roll:

 

iHerds and iMonkeys. Har dere hørt om massesuggesjon? :nei:

 

Bra test! Endelig noen andre enn nynappa svette nerdegutter som sier sin mening. Go girl. Du er et eksempel på hva iphone kan gjøre blandt vanlige folk: Lite. :wallbash:

 

(Jeg bruker Mac til daglig men fydda for en tulletelefon!...Det er jo som å treffe DEN DAMA for så å finne ut at hun er stokk dum..) :dribble::green::omg::blink::sick::yucky:: :hmm::hrm::rofl:

 

Der stakk jeg hodet fram. Skyt meg. :woot:

 

Bra test? Javel ja.. Da vet jeg ikke hvilken stein du krøp frem fra.. :p

 

Ok da. Kanskje testen var litt tynn. Men det er jeg også og så lenge jeg bare husker å spise til faste tider går det bare fint. Jeg er ikke mindre ekte bare fordi det finnes litt mindre av meg. Jeg tar bare litt mindre plass, det er alt. Derfor synes jeg at du skal slutte å gjeipe til meg.

 

På den andre siden er det ikke størrelsen det kommer ann på. Det er hva man gjør med dem.

Hun i testen ser for eksempel liten og nett ut. Alikevel er jeg villig til å gjøre masse på henne. Når man da sammenligner henne med en iphone blir jo telefonen ganske stor. Da er det et lite paradoks at man kan gjøre mindre på den på tross av størrelsen.

 

Det jeg prøver å si er at "å krype frem fra en sten" bare er delvis rett. Det riktige svaret vil være at jeg skal krype seng da jeg er murstein.

Lenke til kommentar
Tåpelig artikkel og video ikke minst, med di neglene kunne hun hatt ptoblemer med en hvilken som helst mobil, og ihvertfall disse med smale taster :)

Poenget er at omtrent alle andre mobiler har resistiv skjerm mens iphone har kapasitiv. På min HTC kan jeg bruke alt fra negler til stylus til et to meter langt sugerør, men på iphone må det som berører være eletrisk ledende, noe ti cm lange negler vistnok ikke er.

Lenke til kommentar

Morsom underholdning. Men å kalle det en test sier vel litt om de som... ja, synes det :)

 

Og anyway, damer med sånne negler er ekle! Se til og klipp de ekle fille negla! Det samler seg så ufattelig mye gørr og bakterier under negler at jeg synes det er mye mer positivt når jenter har korte negler framfor disse lange drapsvåpnene.

Lenke til kommentar
HAH! Neglene ville vært perfekt på hvilken som helst HTC! :love:

 

Gudbehjelpemegvel så lei jeg er av dette iphonetullet. Overpriset mambojambo shit som blir utkonkurert av hvilken som helst seriøs test av andre dårlige mobiler. It got the looks og en fin meny men så er det jo egentlig ikke så mye mer er det vel? :roll:

 

iHerds and iMonkeys. Har dere hørt om massesuggesjon? :nei:

 

Bra test! Endelig noen andre enn nynappa svette nerdegutter som sier sin mening. Go girl. Du er et eksempel på hva iphone kan gjøre blandt vanlige folk: Lite. :wallbash:

 

(Jeg bruker Mac til daglig men fydda for en tulletelefon!...Det er jo som å treffe DEN DAMA for så å finne ut at hun er stokk dum..) :dribble::green::omg::blink::sick::yucky:: :hmm::hrm::rofl:

 

Der stakk jeg hodet fram. Skyt meg. :woot:

 

Bra test? Javel ja.. Da vet jeg ikke hvilken stein du krøp frem fra.. :p

 

Ok da. Kanskje testen var litt tynn. Men det er jeg også og så lenge jeg bare husker å spise til faste tider går det bare fint. Jeg er ikke mindre ekte bare fordi det finnes litt mindre av meg. Jeg tar bare litt mindre plass, det er alt. Derfor synes jeg at du skal slutte å gjeipe til meg.

 

På den andre siden er det ikke størrelsen det kommer ann på. Det er hva man gjør med dem.

Hun i testen ser for eksempel liten og nett ut. Alikevel er jeg villig til å gjøre masse på henne. Når man da sammenligner henne med en iphone blir jo telefonen ganske stor. Da er det et lite paradoks at man kan gjøre mindre på den på tross av størrelsen.

 

Det jeg prøver å si er at "å krype frem fra en sten" bare er delvis rett. Det riktige svaret vil være at jeg skal krype seng da jeg er murstein.

 

Hehehehe:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...